مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

آموزش بی‌ادعای معلمان استثنایی در روزهای سخت کرونایی

1400/09/14 - 14:22 - کد خبر: 55344 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: مربیان و معلمان مدارس استثنایی در دوران نوزده ماهه کرونا برای دانش‌آموزان استثنایی از جان مایه گذاشت و ما دستبوس مربیانی هستیم که ریالی از ما نگرفتند و کارهای ویژه کردند.

به گزارش نصر، جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین اظهار کرد:  در محله ما یک دانش‌آموزی به نام فرهاد برادران است که جزو‌ دانش‌آموزان استثنایی است که من هر روز که راهی کار می‌شدم، با چشم خود می‌دیدم که مادرش به چه زوری او‌ را بر کول می‌کرد و سوار ماشین می‌کرد و این آقا فرهاد یکبار به من گفت که من روزی جبران می‌کنم.
وی افزود: فرهاد الان در رشته حقوق قبول شده است و می‌دانم او روزی افتخار کشور خواهد بود. 
رئیس آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امید است این دانش‌آموزان از که علم و ادب و تاریخ تبریز برای کشور افتخارآفرینی کنند، گفت: همه این بچه‌ها آینده ایران را می‌سازند. 
وی افزود: باید با این دانش‌آموزان بود تا عمق احساسی که دارند را فهمید و به تعبیر بنده پدران و مادران این فرزندان کاری می‌کنند کارستان و رویکرد استان ما نیز بر مبنای حمایت و تقویت و پشتیبانی از این مجموعه است. 
پاشایی به حوزه جهت‌گیری با همه بخش‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: گره‌گشایی از کار مجموعه با نگرش انسان‌های کارآمد و مبتکرانه است زیرا این فرزندان هر جا بودند، اراده و همت و اقتدار از خود نشان داده‌اند. 
وی با بیان اینکه مربیان و معلمان مدارس استثنایی در دوران نوزده ماهه کرونا برای دانش‌آموزان استثنایی از جان مایه گذاشت و ما دستبوس مربیانی هستیم که ریالی از ما نگرفتند و کارهای ویژه کردند، گفت: از اولیای محترم، معلمان، مربیان و در راس ریاست کشوری تشکر می‌کنم که در دوران کرونا زحمتی چند برابر کشیدند.
انتهای پیام/
آموزش بی‌ادعای معلمان استثنایی در روزهای سخت کرونایی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار