مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم تاکید کرد:

رفع نیاز مسکن نیازمندان در انتظار خیران

1400/09/14 - 09:14 - کد خبر: 55231 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم گفت: متاسفانه در بحث تامین مسکن عده زیادی از افراد جامعه دچار مشکل هستند.

به گزارش نصر، خلیل ساعی، مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم، در همایش گردهمایی سالانه این موسسه که امروز (جمعه) در تالار معلم برگزار شد، گفت: طبق فرمایشات حضرت علی، تامین پوشاک و مسکن از اولویت های هر خانواده ای است ‌و متاسفانه در بحث مسکن عده زیادی از افراد جامعه دچار مشکل هستند.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته تمام مصالح از جمله مصالح ساختمانی گران شده است و خیران باید حمایت خود را از این موسسه بیشتر کنند تا بتوانیم همانند سال های گذشته به مددجویان خدمات ارائه دهیم. همچنین کمک هزینه رهن و اجاره نیز چندین برابر شده است و مراجعه مددجویان در این راستا نیز بیشتر شده است که نیازمند یاری بیش تر خیران را می طلبد.
مدیرعامل موسسه خیریه ابرار قائم افزود: منبع درآمد دیگری که برای موسسه در نظر گرفته شده است، درآمد از طریق بنرهای تسلیت است.
گزارش نصر حاکی است، موسسه خیریه ابرار قائم، از سال ۱۳۸۷ آغاز به کرد کرد و در راستای تامین، تعمیر و بهسازی مسکن نیازمندان، احداث و خرید مسکن و اهدای کمک هزینه رهن و اجاره تلاش می کند. و تا الان نیز سه هزار و ۲۳۶ پرونده در این موسسه تشکیل داده است.
مراجعه مددجویان به این موسسه نیز به این صورت است که یا هیئت امنا معرفی می کنند و یا توسط خیریه های دیگر معرفی می شوند و یا این که مددجویان خود به این موسسه مراجعه می کنند که بعد از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات از منزل مددجو در صورت داشتن استحقاق متقاضی به قسمت اجرا ارجاع داده می شود.
در قسمت ارجاع با ارسال کارشناس فنی هزینه های پرونده برآورد ‌و به قسمت مالی موسسه ارجاع داده می شود تا بودجه لازم برای رفع نیاز مددجو در نظر گرفته شود.






 
انتهای پیام/
رفع نیاز مسکن نیازمندان در انتظار خیران فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار