رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر خبر داد: 

وقوع بالغ بر ۲۵ تصادف در آزادراه پیامبر اعظم در طی امروز/ اداره راه استان به وظایف خود عمل نماید

1400/09/11 - 20:33 - کد خبر: 55219 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از وقوع بالغ بر ۲۵ تصادف در آزادراه پیامبر اعظم تریز در طی امروز به دلیل لغزندگی جاده خبر داد.

به گزارش نصر سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار نصر با اعلام خبر فوق افزود: حوالی ساعت ۱۸ امروز (پنج شنبه) یک دستگاه اتوبوس که شامل هشت نفر مسافر بود، به دلیل لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل اتوبوس، دچار واژگونی شده است.
وی با بیان این که از هشت مسافر اتوبوس دو نفر دچار مصدومیت شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند، افزود: تنها در طی امروز در محدوده آزادراه پیامبر اعظم(ص) تا شهید کسائی تبریز،  به دلیل لغزندگی جاده و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، بالغ بر ۲۵ خودروی سواری دچار حادثه شده اند.
رئیس پلیس راه استان با انتقاد از عدم پاسخگویی اداره راه استان تصریح کرد: اگر اداره راه به موقع به وظایف خود در رابطه با نمک پاشی جاده ها و... عمل نماید، به شدت آمار تصادفات پایین می آید. که متاسفانه تا به این لحظه هیچ خودرو یا فردی از اداره راه در این آزادراه حضور نیافته است.
سرهنگ کریمی نژاد افزود: امکانات اداره راه جوابگوی جاده های استان نیست و این اداره نمی تواند تمام حوزه ها را پوشش دهد.
وی تصریح کرد: به غیر از محدوده آزادراه پیامبر اعظم، تمام محورهای مواصلاتی استان باز هستند و هیچ مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.
گزارش نصر حاکی است، هم اکنون به منظور خدمات رسانی به مردم، رئیس پلیس راه استان به همراه ۱۴ تیم در آزادراه پیامبر اعظم حضور دارند.
انتهای پیام/
وقوع بالغ بر ۲۵ تصادف در آزادراه پیامبر اعظم در طی امروز/ اداره راه استان به وظایف خود عمل نماید فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مسعود   2 سالها پیش  

اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی عالی 👌 موفق باشین
پژوهشیار