شهردار تبریز:

هوشمندسازی مانع بروز فساد می‌شود

1400/09/10 - 17:22 - کد خبر: 55173 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: هوشمندسازی، فرآیندسازی و پیشبرد امور در بستر الکترونیک مانع از بروز فساد می‌شود و زمینه ارایه خدمات بهتر به شهروندان را فراهم می‌کند.

به گزارش نصر، عباس رنجبر، روز چهارشنبه در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با بیان اینکه خدمات هوشمندسازی این سازمان، متوجه حال شهروندان می‌شود، افزود: تسریع در روند ارایه خدمات و پیگیری و رفع مشکلات در این زمینه ضروری است.
وی با اشاره به رسالت اصلی سازمان فناوری، اظهار داشت: این سازمان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌ های علمی، توان ایفای نقش موثری در شهرداری و شهر تبریز دارد که با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر نحوه ارایه خدمات می‌تواند خالق فرصت‌های طلایی برای بهبود مدیریت شهری باشد.
شهردار تبریز، پویا بودن یک سیستم را از عوامل توسعه آن مجموعه دانست و گفت: گام استوار هر مجموعه، مستلزم هوشمندسازی، برنامه‌ریزی و همسو کردن اهداف است.
رنجبر، با بیان اینکه عملکرد سازمان فناوری در پیشبرد اهداف شهر هوشمند، مهم است، ادامه داد: نقش تک‌تک کارشناسان این سازمان در رسیدن به این اهداف تاثیرگذار است.
وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، برخورداری از نیروی انسانی توانمند و متخصص است، یادآوری کرد: بدون شک با بهره‌گیری از ظرفیت چنین نیروی انسانی می‌توان خدمات متنوع‌تر و مناسب‌تری به مدیریت شهری و شهروندان ارایه کرد.
رنجبر، با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های انجام شده در این سازمان، بر حمایت کامل از برنامه‌ها و اهداف سازمان فناوری و اجرایی شدن سیاست‌های شهر و شهرداری هوشمند تاکید کرد.
محمدرضا کاظمی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز گفت: با توجه و حمایت‌های شهرداری، پروژه‌های در دست اقدام این سازمان با سرعت هرچه بیشتر انجام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این بازدید رنجبر در جریان روند فعالیت‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز قرار گرفت.
انتهای پیام/
هوشمندسازی مانع بروز فساد می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار