رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی آذربایجان شرقی در گفتگو با «نصر» خبر داد؛

واگذاری مجدد کارخانه بلبرینگ سازی تبریز به بخش خصوصی/ «یدک موتور ایرانیان» سهامدار جدید بزرگترین کارخانه تولید بلبرینگ کشور

1400/09/10 - 15:09 - کد خبر: 55163 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی آذربایجان شرقی از تعیین تکلیف و واگذاری کارخانه بلبرینگ سازی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، "عزیز امن الهی" با اعلام این خبر افزود: شرکت بلبرینگ ایران پس از طی مراحل ورشکستگی در مزایده مرحله سوم به شرکت «یدک موتور ایرانیان» واگذار شد.

وی افزود: قرار است مستاجر فعلی شرکت تا پایان سال مواد اولیه خود را به محصول تبدیل کند و پس از آن شرکت با طی مراحل قانونی از ابتدای سال 1401 به برنده مزایده واگذار شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اظهار داشت: فروش سهام شرکت بلبرینگ ایران به صورت نقدی انجام شده و برنده مزایده موظف است وجه مورد نظر را در طی سه ماه به صورت نقدی پرداخت کند.

امن الهی در خصوص اهلیت خریدار جدید کارخانه بلبرینگ سازی تبریز، گفت: اهلیت شرکت کنندگان در مزایده فروش سهام شرکت بلبرینگ ایران وفق مقررات موجود بررسی و تایید شده و برنده مزایده یکی شرکت های فعال در حوزه صنایع مربوطه است که چند کارخانه دیگر را هم تحت مدیریت خود دارد.

وی اضافه کرد: سهام شرکت بلبرینگ ایران با مبلغ 361 میلیارد تومان به خریدار جدید در سومین مزایده فروش سهام این شرکت که با حضور دو متقاضی انجام شد، واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/
 
واگذاری مجدد کارخانه بلبرینگ سازی تبریز به بخش خصوصی/ «یدک موتور ایرانیان» سهامدار جدید بزرگترین کارخانه تولید بلبرینگ کشور محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  همشهری   2 سالها پیش  

سلام بعداز مدتها ورشکستگی و بلاتکلیفی این کارخونه که هیچ مسئول یا یا سرمایه گذاری به آن توجه نداشت و هرروز کارگران مقابل استانداری تحصن می کردند یک نفر پیدا شد که از سرمایه و آبروی خود هزینه کردوبه صورت استیجاری این وضعیت رو سامان داد و بعد از دو سال تلاش شبانه روزی نهایتا آبروی بلبرینگ سازی تبریز رو خرید والان شاهد تولید و پویایی در شرکت هستیم.
متاسفانه مسئولین استانی بجای قدردانی از این تیم مدیریتی به راحتی با ملاک قرار دادن مبلغ مزایده آنهم با اختلاف کم کارخانه بلبرینگ سازی را به افراد غیر بومی و تهرانی واگذار کردند !!! من سوالی داشتم از اداره ورشکستگی ، که اگر این کارخونه در اصفهان بود اینطوری از سرمایه گذار موفق خود حمایت می کرد ؟ شعار حمایت از تولید و تولید کننده چی شد ... انشاالله که تصمیم درست اتخاذ شداست ونه فاتحه شرکت ؟!



پژوهشیار