خبر/

استقبال پژوهشگران از اولین سمپوزیوم بین‌المللی ژنتیک پزشکی

1398/08/12 - 17:01 - کد خبر: 5516 نسخه چاپی

نصر:سهراب حبیب نژاد مدیر روابط عمومی سمپوزیوم ملی و بین‌المللی ژنتیک پزشکی گفت: ثبت نام این تعداد پژوهشگر، محقق و دانشجو در این سمپوزیوم نشانه اهمیت علم ژنتیک پزشکی در بین محققان و دانشجویان ایرانی است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، وی افزود: سمپوزیوم دو روزه به عنوان یکی از برنامه های جانبی استپ ششم جایزه علمی و بین المللی مصطفی (ص) و با همکاری انجمن ژنتیک ایران و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و بیوتکنولوژی برگزار می شود، همچنین تمامی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های این سمپوزیوم در راستای ارتقای سطح دانش دانشجویان و علاقمندان این حوزه برگزار می شود.
حبیب نژاد ادامه داد: در حاشیه این سمپوزیوم جلساتی بین اساتید خارجی، داخلی و دانشجویان نخبه علاقمند برگزار خواهد شد که امیدواریم این نشست ها بتواند در راستای انتقال دانش و تبادل علم کمک زیادی کند.

وی با اشاره به اینکه این نشست ها همچنین می‌تواند سبب ایجاد حلقه های همکاری بین دانشگاه های داخلی و خارجی شود، گفت: استادان خارجی مدعو برای تبادل دانشجو و کارشناس با دانشگاه های ایرانی اعلام آمادگی کرده اند، پس امید است که ارتقاء سطح علم مهم و کلیدی ژنتیک محقق شود.

اولین سمپوزیوم ملی و بین المللی ژنتیک پزشکی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در سالن همایش پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.

انتهای پیام/

استقبال پژوهشگران از اولین سمپوزیوم بین‌المللی ژنتیک پزشکی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار