فرماندار اسکو خبر داد:

آغاز فعالیت ایرانخودرو تبریز از فردا

1400/09/08 - 20:16 - کد خبر: 55066 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو از آغاز فعالیت شرکت ایرانخودرو تبریز از فردا خبر داد.

به گزارش نصر؛ بابک رضی منش در گفت و گو با نصر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان کارگران و کارفرمایان شرکت ایرانخودرو تبریز اظهار داشت: به دنبال برگزاری این جلسات خوشبختانه مسایل و مشکلات در فضایی آرام بررسی شد و‌ مقرر گردید تا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی پیگیر موضوع باشد تا کارگران به مطالبات قانونی خود برسند.
وی اظهار داشت: با وجود مشکلات کارگری اخیر؛ شرکت ایرانخودرو تبریز تعطیل نبوده و بخش های مختلف این مجموعه از جمله واحد حمل و نقل، تدارکات، تحویل و سایر بخش ها در حال آماده سازی برای تداوم تولید بودند.
رضی منش با تقدیر از حساسیت و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی به منظور رفع چالش های پیش آمده؛ افزود: بی تردید طرح مطالبات و مشکلات موجود در فضایی آرام قابل حل است و کارگران نیز بر این عزم استوارند تا به دور از حواشی مطرح شده در فضای مجازی تولید را با حداکثر توان از سرگیرند.
گزارش نصر حاکی است؛ شرکت ایران خودروی تبریز با یک هزار و ۴۸۰ نفر کارگر یکی از شرکت های فعال در حوزه خودروسازی آذربایجان شرقی به شمار می رود که از پنج روز پیش به دلیل اعتراضات کارگری روند تولید در آن با مشکل مواجه شده بود.
انتهای پیام/
آغاز فعالیت ایرانخودرو تبریز از فردا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار