معاون وزیر ورزش؛

گاهی حرکت اشتباه یک مربی آتشی بر انبار باروت است

1398/08/12 - 16:06 - کد خبر: 5506 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: فرهنگ سازی برای حضور در ورزشگاه ها نکته‌ای است که با توجه به ظرفیت صدا و سیما و چهره‌های تاثیرگذار نباید از آن غافل شد زیرا گاهی حرکت اشتباه یک مربی مانند آتشی بر انبار باروت است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «عبدالحمید احمدی» این اظهارات را امروز در سی و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی ورزش در ساختمان سئول مطرح کرد و افزود: باید بعضی از هنجار شکنی‌ها که از خارج از محیط ورزش وارد این فضا می شود را بررسی و تصمیمات لازم را برای آنها گرفت.

وی گفت: وزارت ورزش در این زمینه با پیگیری ویژه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص مواردی که در برخی رویدادهای ورزشی فوتبال باعث ایجاد نگرانی ها شده است، کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و حرفه‌ای ورزش کشور را تشکیل داد تا به کمک نهادهای ذیربط یک بازخوانی در شرایط برگزاری رویدادها داشته باشیم.

این بخش از اظهارات احمدی به وقایع اخیر در برخی ورزشگاه‌های فوتبال اشاره دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در آستانه برپایی راهپیمایی روز ۱۳ آبان به برنامه ریزی ویژه تمامی دستگاه ها و مشارکت جامعه ورزش کشور در این روز هم اشاره کرد. 

احمدی درباره مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف اظهار داشت: با تشکیل کمیته عفاف و حجاب در وزارت ورزش و جوانان مصوبات آن اجرا می شود و با توجه به حساسیت های خاصی که در حوزه ورزش وجود دارد، ویژه متمرکز می‌شویم.

انتهای پیام/

گاهی حرکت اشتباه یک مربی آتشی بر انبار باروت است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار