خبر/

نوعروس عجب‌شیری کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند

1398/08/12 - 15:54 - کد خبر: 5505 نسخه چاپی

نصر: مدیر کمیته امداد عجب‌شیر گفت: در هشت ماه گذشته سالجاری کمک هزینه جهیزیه به ۵۶ نوعروس تحت حمایت این کمیته پرداخت شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمود عابدی روز یک‌شنبه در مراسم اهدا یک سری از این جهیزیه ها،  افزود: این جهیزیه ها شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم ضروری برای شروع زندگی است.

وی اظهار داشت: این جهیزیه ها توسط موسسه نیکوکاری و هیات امنای مساجد و خیران و بسیجیان این شهرستان و با همکاری کمیته امداد تهیه و در اختیار نوعروسان قرار داده شد.

عابدی گفت: این نهاد علاوه بر کمک به نوعروسان به فرزندان ذکور خانواده های تحت حمایت نیز کمک هایی به عنوان هدیه ازدواج پرداخت می کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد برای هر نوعروس تحت حمایت خود ۳.۵ میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه و یک میلیون تومان نیز به فرزندان ذکور به عنوان هدیه ازدواج به صورت کمک بلاعوض پرداخت می کند.

وی گفت: تامین جهیزیه برای دختران دم بخت و نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد به کمک خیران انجام می شود و هم اکنون ۳۰ نوعروس این شهرستان در انتظار مساعدت خیران نیکوکار برای تهیه جهیزیه هستند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عجب شیر اعلام کرد: این نهاد آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی خیران برای تامین جهیزیه این تعداد نوعروس است.

انتهای پیام/

نوعروس عجب‌شیری کمک هزینه جهیزیه دریافت کردند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار