خبر/

"رج به رج تا شب یلدا" به ایستگاه سوم رسید

1398/08/12 - 15:21 - کد خبر: 5499 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز از برپایی طرح "رج به رج تا شب یلدا" برای سومین سال خبر داد.

به گزارش نصر، جواد میلانی با اشاره به استقبال این طرح از سوی شهروندان پر مهر این مرز و بوم گفت: رج به رج تا شب یلدا برای سومین سال پیاپی برگزار می شود و این درحالیست که این طرح درمیان همراهان پر مهر تسکین جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از ماه ها پیش از کلید خورد طرح به استقبال آن می آیند.

وی افزود: انجمن تسکین طرح «رج به رج تا شب یلدا» را به دلگرمی عزیزان همیشه همراه خود به ایستگاه سوم رسانده و طی آن در نظر دارد تا شب یلدا را برای کودکان مبتلا به سرطان با شال و کلاه های رنگی نرم و لطیف به جشن بنشیند.

میلانی بیان کرد: موسسه تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز تصمیم دارد، شال و کلاه هایی که «رج به رج» آن با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافته شده را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد.

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز با بیان اینکه مادربزرگ‌ها، عزیزان مهربان و همراهان همیشگی تسکین با حمایت و همراهی پرمهر خود سرمای این فصل از زندگی را همچون همیشه برای آنها به گرما بنشانند، افزود: شال و کلاه های بافتنی برای رده سنی نوزاد تا نوجوان بوده و علاقمندانی که برای شرکت در این طرح تمایل به بافت «رج به رج» شال و کلاه رنگی را دارند، لطافت کاموا برای فرزندان عزیزمان را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح طی دو سال گذشته گفت: این طرح در نخستین دوره خود با بافت کلاه‌های رنگی کلید خورد که ظرف مدت کمتر از 20 روز در حدود 600 کلاه بافتنی رنگی برای کودکان مبتلا به سرطان تبریز از شهرهای مختلف بندرکیاشه، تهران، شهرهای مختلف از استان گیلان و مازندران و شهر تبریز و حومه دریافت کرد.

میلانی یادآور شد: این طرح در دومین سال اجرای خود جلیقه های رنگی را هدیه روزهای سرد زمستانی کودکان تحت حمایت تسکین کرد که در این دوره نیز با استقبال گرم و صمیمانه مردم از تبریز و شهرهای مختلف ایران قرار گرفت.

مدیرعامل انجمن تسکین همچنین افزود: همکاری  و همراهی پرستاران و کادر بیمارستان در این طرح و ارسال بافته های شهروندان ایرانی مقیم کشور انگلستان نیز از زیبایی‌های این طرح بود که کودکان و انجمن‌ تسکین را دلگرم کرد.

وی گفت: همراهان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند شال و کلاه های بافته شده خود را تا تاریخ 23 آذرماه به آدرس خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای خیابان بارون آواک، رو به روی پاساژ شیک، ساختمان آواک، پلاک 1416، طبقه پنجم، دفتر انجمن تسکین تحویل دهند.

میلانی افزود: ساعت تحویل روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی13 بوده و برای هماهنگی بیشتر شماره تماس 35538219 آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز است.

انتهای پیام/

نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار