عباس رنجبر:

سطح خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز ارتقا یابد

1400/09/07 - 13:22 - کد خبر: 54974 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: سطح خدمات‌دهی در ناوگان اتوبوسرانی تبریز در جهت جلب رضایت خدا و مردم باید ارتقا یابد.

به گزارش نصر، عباس رنجبر، در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی از زمان های قدیم نماد شهرداری بوده و به‌ عنوان نهادی خدمت‌رسان همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم است.
وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: برخی از مشکلات بالادستی و مدیریتی به این منجر شده که امروز از نظر تعداد و نوسازی ناوگان مشکل بروز کند.
شهردار تبریز با اشاره به افزایش بدهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، گفت: باید با تلاش مجموعه شهرداری و معاونت حمل و نقل و اتوبوسرانی، عقب‌افتادگی‌ها در ارایه خدمات بهتر به مردم را جبران کرد.
رنجبر، ادامه داد: به مناطق شهرداری ابلاغ شده که بودجه مصوب در خصوص کمک غیرنقدی به اتوبوسرانی را محقق کنند و این بودجه باید با دقت و اصولی مصرف شود.
وی یادآوری کرد: با توجه به شرایطی که در سازمان‌ها بوجود می‌آید در جهت شتاب بیشتر برای رسیدن به اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی مناسب به شهروندان، تغییرات مدیریتی امری معمول بوه و تغییر ناشی از مشکل و سایر مسایل نیست بلکه هر مجموعه متاثر از شرایط فعالیت خود و نیز شرایط محیطی و زمانی نیز به ایجاد تغییرات نیاز دارد.
در این مراسم ایوب اسماعیلی به عنوان سرپرست سازمان اتوبوسرانی تبریز و حومه معرفی و از خدمات ایمان غنی زاده قدردانی شد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه شهرداری این کلان شهر حدود ۷۵۰ دستگاه اتوبوس دارد که گفته می شود حدود ۶۰۰ دستگاه از آنها فرسوده هستند.
ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز به عنوان اصلی ترین وسیله حمل و نقل عمومی این کلان شهر و حومه آن روزانه بیش از ۷۰۰ هزار نفر را جابجا می کند.
انتهای پیام/
سطح خدمات‌دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز ارتقا یابد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار