شهردار منطقه پنج تبریز خبر داد:

بهره برداری از فاز اول تامین زیرساخت های پارک جنگلی آرپادره سی با ۳۵ میلیارد ریال هزینه

1400/09/07 - 11:09 - کد خبر: 54962 نسخه چاپی

نصر: میر علی اصغر نساج گفت: فاز اول تامین زیرساخت های لازم و اولیه پارک جنگلی ۴۰۰هکتاری آرپادره سی بزودی قابل بهره برداری خواهد بود.

به گزارش نصر، شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز ضمن اعلام این مطلب افزود: مجموعه گردشگری آرپادره سی با ۴۰۰ هکتار مساحت به یکی از مناطق توریستی و تفریحی کلانشهر تبریز تبدیل می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه تامین زیر ساخت های اولیه شروع شده است اظهار داشت: در فاز اول اقدام به تامین برق دو مخزن سپتیک ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ متر مکعبی شده است.
شهردار منطقه پنج همچنین گفت: با برق رسانی به مراکز سپتیک روش آبیاری پارک جنگلی ۴۰۰هکتاری آرپادره سی با تانکر حذف می شود .
 نساج در ادامه به تامین روشنایی مسیر ۲ کیلومتری این مجموعه گردشگری اشاره نمود و گفت: خط انتقال ۲۰ کیلو ولتی و کابل کشی برای روشنایی مسیر ۲ کیلومتری پارک آرپادره سی با چراغ های ال آی دی بزودی به اتمام می رسد.
وی با بیان اينکه پروژه ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارد، افزود: به زودی این پروژه قابل بهره برداری بوده و شاهد تامین روشنایی در پارک جنگلی و همچنین برق رسانی به مراکز ذخیره آب خواهیم بود.
وی در پایان هزینه اجرای این پروژه را ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پس از اتمام فاز اول مراحل بعدی تامین زیرساخت های پارک جنگلی ۴۰۰هکتاری آرپادره سی شروع می شود.
انتهای پیام/
بهره برداری از فاز اول تامین زیرساخت های پارک جنگلی آرپادره سی با ۳۵ میلیارد ریال هزینه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار