بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت 13 آبان 1398؛

راهپيمايي امسال 13 آبان فرياد تمام آزادی خواهان جهان است

1398/08/12 - 14:52 - کد خبر: 5493 نسخه چاپی

نصر: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب وارد میدان شده اند.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است: روز 13 آبان روز تجلي استكبارستيزي و انزجار همه مردم ایران از سیاست های خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است.

جوانان و نوجوانان فهیم و بصیر ایران اسلامی در طی ۴۰ سال گذشته نشان داد‌ه‌اند که در عرصه‌های حماسی و تاریخ ساز همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، دوران مبارزه با داعشی ها، دوران شکوفایی و موفقیت‌های پی در پی و صدور پیام صلح و امنیت آفرینی در لباس مدافعان حرم همواره در کنار ولایت فقیه، ایفای نقش نموده و تأثیرات عمیق خود را در تاریخ سازی نیم قرن اخیر میهن اسلامی به نحو احسن بر جای گذاشته‌اند.

دشمن با درک نقش آفرینی جوانان و نوجوانان میهن اسلامی در این تمدن سازی معاصر انقلاب اسلامی تمام هجمه ها را به سمت آنان نشانه رفته و می کوشد تا با شبیخون های فرهنگی، ایجاد تشکیک در گذشته به یادگار مانده از پدران و مادرانشان، مشکل آفرینی های متعدد از جمله تحریم های اقتصادی در مسیر رشد و پویایی آنان خلل وارد نماید اما مکتب اهل بیت علیهم السلام و مهدویت همواره در کنار رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مد ظله) راهگشای آنها بوده و موانع پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری از پیش پایشان برمی چیند.

13 آبان تجلی اراده جوانانی است که خود را در کنار ولایت فقیه از آفات زمانه ایمن نگهداشته اند. این روز که همزمان با  وقايعي چون تبعيد بنيانگذاركبير انقلاب اسلامي به تركيه، شهادت دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسي آمريكاست نشان از موقع شناسی و تیزبینی این قشر در برابر دسیسه ها و نیرنگ های آمریکای جنایتکار است.

اینک استكبار جهاني با چهره ای عریان تر از گذشته سياست هاي توسعه طلبانه خود را در قالب ايجاد امپراطوري نوين جهاني برای به نابودی کشیدن تمام ارزش هاي والاي الهي و انساني در کنار به تاراج بردن ثروت های ملی کشورهای دیگر فریاد می زند.

فرزندان این مرز و بوم با نصب العین قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان نقشه راه آتی عمر پربرکت انقلاب اسلامی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی تدوین و ابلاغ گردیده ضمن حضور در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان تمام ظرفیت فکری و علمی خود را برای تحقق آن به کار گرفته اند تا جامعه ای صالح، پیشرفته، مملو از امنیت و مقتدر در سطح جهان را به منصه ظهور برسانند و به خون پدران و مادران و برادرانی که جان خویش را در میدان اراده و ایمان هدیه داده اند در مقابل مستکبرین صف آرایی نمایند.

راهپيمايي امسال  13 آبان فرياد تمام آزادی خواهان جهان در اعتراض به خونريزي هاي سفاكانه دولت ايالات متحده و هم پيمانان آن به ويژه فرزندان نامشروع آنان در منطقه همچون رژيم اشغالگر قدس و آل سعود است.

اين اداره كل نيز همچون سالهاي گذشته در كنار نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم به پاسداشت حرمت خون شهداي دانش آموز و دانشجو در راهپيمايي 13 آبان شركت كرده و انزجار خود از استكبار جهاني را به نمايش مي گذارد.

در همين راستا ادارۀ کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در پايان بيانيه از عموم مردم متدين و هميشه در صحنه استان به ويژه روحانيت معظم، خانواده هاي محترم شاهد و ايثارگر، هيئات مذهبي و تشكلهاي ديني، انجمن هاي اسلامي، كانون هاي فرهنگی ‰ دینی، فعالان قرآني و عموم مردم غيور استان می خواهد تا ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي والای رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي بار ديگر هم صدا با مردم سراسر ايران اسلامي در راهپيمائي پر شكوه و پرافتخار 13 آبان شرکت نموده و حماسه ديگري خلق كنند.

انتهای پیام/

راهپيمايي امسال  13 آبان فرياد تمام آزادی خواهان جهان است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار