خبر/

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درخشش مرکز فضای‌ مجازی بسیج استان

1400/09/06 - 09:25 - کد خبر: 54868 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، درخشش مرکز فضای مجازی بسیج استان در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال را تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی "امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است" و این درجه از اهمیت، اراده ملی برای جبهه‌سازی از نیروهای مومن در ساحت‌های مختلف فناوری و محتوایی را می‌طلبد.
فلذا ورود هدفمند و روشمند بسیج به‌عنوان بدنه فعال ملت و نیروی نقش‌آفرین در تمام عرصه‌های حساس انقلاب و کشور به این عرصه، مکمل برنامه‌های سه قوه برای سالم‌سازی و توسعه متوازن فضای مجازی است.
خبر درخشش مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌ شرقی و برادر بسیجی جناب آقای غلامرضا سیفی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال و کسب عنوان برتر بین استان‌های کشور که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی افسران جوان جنگ نرم استان بدست آمده؛ موجب افتخار و امیدواری است و وظیفه متولیان امر برای بسترسازی توسعه فرهنگ بسیج و حضور موثر بسیجیان در ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم استان را سنگین‌تر می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک موفقیت مذکور، دوام توفیقات آن مرکز و سایر فعالان جبهه انقلاب در روشنگری و بصیرت‌افزایی بر بستر فضای مجازی را از درگاه احدیت مسألت می‌دارم.
عابدین خرّم
استاندار و خادم مردم آذربایجان‌شرقی  
انتهای پیام/
پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درخشش مرکز فضای‌ مجازی بسیج استان خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار