خبر/

برف ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد

1398/08/12 - 13:33 - کد خبر: 5482 نسخه چاپی

نصر: همزمان با بارش باران در خلخال بارش برف در دوازدهمین روز از آبان ماه ارتفاعات مشرف به این شهر و گردنه‌های برف‌گیر منطقه را سفیدپوش کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال امروز در گفت و گویی از بارش برف در گردنه‌های برف‌گیر این شهرستان و اجرای نخستین عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم خبرداد.

معروف خسروی گفت: تاکنون ۱۰ سانتیمتر برف در گردنه الماس و جاده‌های خلخال - اسالم و خلخال - پونل بر زمین نشسته است .

وی اظهارداشت: هم اکنون سطح این دو مسیر برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و تردد در هر دو جاده اسالم و پونل بدون استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: با ورود موج جدید بارشی به منطقه بارش باران از عصر دیروز در سطح این شهر آغاز و تا صبح امروز ۹.۴ میلیمتر باران در این شهر باریده است.

فرامرز فرض‌الله‌پور با بیان اینکه بارش باران در خلخال توام با بارندگی‌های برف در ارتفاعات این شهر بوده ، افزود: دمای هوای فعلی این شهر ۲ درجه بالای صفر است که نسبت به پایین‌ترین دمای صبح روز گذشته دو درجه افزایش دارد.

او با اشاره به اینکه در ۱۲ روز آبان امسال ۱۵ میلیمتر باران در خلخال باریده ، گفت: هم‌اکنون آسمان خلخال تمام ابری و میزان رطوبت هوای این شهر ۸۹ درصد است.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

انتهای پیام/

برف ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار