مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

اقدامات جهادی نشأت گرفته از تفکر اندیشه بسیجی است

1400/09/04 - 09:31 - کد خبر: 54790 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اقدامات جهادی نشأت گرفته از تفکر و اندیشه بسیجی است.

به گزارش نصر، حسین فتحی در آئین گرامیداشت هفته بسیج و تکریم مقام شامخ بسیجی پیش از ظهر امروز در محل اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که با حضور فرماندهی حوزه۳ بسیج کارمندی شهید دستغیب سپاه عاشورا و معاونت ستاد اقامه نماز استان و اعضای شورای پایگاه شهید چهره ای اداره کل برگزار شد با اشاره به نقش راهبردی بسیج در تحول و پیشرفت  کشور گفت؛ ایدئولوژی و خروجی تفکر بسیجی اقتدار ایران اسلامی را در جهان به اثبات رسانده است.
فتحی با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ و تفکر بسیج و بسیجی از نگاه حضرت امام‌ (ره) و مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد؛ تفکر بسیجی باید در تمامی لایه های اداری و اجتماعی تسری داده شود.
وی با قدردانی از تلاش های مخلصانه و دلسوزانه همکاران بسیجی در ارائه خدمات ارزشمند به آحاد مختلف مردم و کارگران، کارفرمایان و تعاونگران استان تصریح کرد؛ صفا و صمیمیت همکاران و اقدامات انقلابی و جهادی  در حوزه های مختلف نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در خاتمه افزود: هر جا که اقتدار ایران اسلامی در میان است نام بسیج و تفکر بسیجی در آن می درخشد.
در ادامه این مراسم سرهنگ نبی زاده فرماندهی حوزه۳ بسیج کارمندی شهید دستغیب سپاه عاشورا با قدردانی از توجه و اهتمام ویژه مدیرکل بسیجی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به ابعاد مختلف بسیج در کشور اظهار کرد: مهم ترین پیام بسیج  مبارزه با فساد و گسترش عدالت اجتماعی و مبارزه با گران فروشی است.
وی افزود: هر کس تفکر بسیجی دارد عضو بسیج و بسیجی است.
در ادامه این نشست فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج شهید چهره ای اداره کل و مسئول امور فرهنگی  تبریز با اشاره به ابعاد مختلف و نقش بسیج در عرصه های مختلف اظهار داشتند؛ بسیجی در صورت نیاز در دفاع از کیان نظام با اسلحه و امروز در شکل خدمت رسانی نقش اساسی و اصلی خود را ایفا می کند.
همچنین در این نشست حجت السلام بابایی معاون نظارت و ارزشیابی  ستاد اقامه نماز استان با بیان جایگاه هر یک از کارکنان در عرصه خدمت رسانی گفت: فعالیت ها و خدمات را بی ثمر نشمارید چرا که گره گشایی از کار مردم بزرگترین و مهم ترین کارکرد بسیج و بسیجی است و تلاش آگاهانه شما در این عرصه خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد.
انتهای پیام/
اقدامات جهادی نشأت گرفته از تفکر اندیشه بسیجی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار