معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز؛

دست‌فروشان و وانت‌بارها در تبریز ساماندهی می‌شوند

1400/09/02 - 15:57 - کد خبر: 54714 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: دست‌فروشان و وانت‌بارها در سطح این شهر با همکاری مشترک شهرداری تبریز، نیروی انتظامی و پلیس راهور ساماندهی می‌شوند.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اقدام در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و دستور شهردار تبریز با پیش‌بینی محل خاصی به منظور رفع سد معابر شهر اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: از امروز نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری با همراهی پلیس راهور و ماموران نیروی انتظامی با حضور میدانی در مناطق شهر نسبت به اعمال جریمه و ابلاغ اخطاریه به وانت‌بارهای میوه‌فروشی اقدام کرده و در خصوص جمع‌آوری سد معبر و ثبت‌نام در سامانه بازار جهت استقرار در محل اختصاص‌ یافته به دست‌فروشان، سه روز مهلت داده می شود.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: اطلاع‌رسانی و ابلاغ به وانت‌بارها، دست‌فروشان و بساط‌گستران در هفته جاری اجرا می شود و اطلاعات لازم برای مراجعه دست‌فروشان به منطقه و ثبت‌ نام در سامانه بازار به آنان ارایه شده و از هفته آینده با همراهی نیروی انتظامی و پلیس راهور، دست‌فروشان و یا وانت‌بارهایی که اقدام به سد معابر و دست‌فروشی کنند، جمع‌آوری خواهند شد.
قربانیان تبریزی، ادامه داد: ساماندهی دست‌فروشان و رفع سد معابر تبریز خواسته به‌ حق شهروندان است که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده و محل های خاص برای استقرار آنان در هر یک از مناطق دهگانه شهر تعیین شده است.
انتهای پیام/
دست‌فروشان و وانت‌بارها در تبریز ساماندهی می‌شوند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار