مدیرکل ورزش و امور جوانان استان؛

درخواست شغل مدال‌آوران بازی‌های جهانی و آسیایی ۶ ماهه رسیدگی می‌شود

1400/09/01 - 16:15 - کد خبر: 54644 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و امور جوانان آذربایجان شرقی به استخدام رسمی هفت نفر از قهرمانان ورزشی استان از سال ۱۳۹۶ تا کنون اشاره کرد و گفت: تمامی ورزشکاران مدال آور در بازی‌های آسیایی و جهانی می‌توانند طی نامه ای درخواست اشتغال کنند و در مدت ۶ ماه رسیدگی می‌شود.

به گزارش نصر، ایوب بهتاح روز یکشنبه در جمع ورزشکاران؛ اعضای هیئت های ورزشی و متولیان ورزش شهرستان میانه به مناسبت تجلیل از فرشاد ولی پور قهرمان پرورش اندام جهان گفت: یکی از قهرمانان ورزشی استخدام شده فرزاد عبدالهی تکواندوکار میانه ای است.
وی با بیان رویکرد جدید آذربایجان شرقی در توجه به حوزه ورزش و پیگیری مطالبات این حوزه؛ افزود: تامین بودجه لازم جهت بهسازی؛ نوسازی و تجهیز سالن ورزشی حجاب با توجه به ظرفیت حضور بانوان در عرصه ملی و فراملی؛ پیگیری برای اجرایی شدن مصوبه خانه تکواندو با تخصیص ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی را از مطالبات شهرستان میانه عنوان کرد.
بهتاج از رسمیت یافتن تیم تکواندوی مس سونگون با پیگیری و حمایت استاندار آذربایجان شرقی و شرکت این تیم در لیگ برتر خبر داد و افزود: استخوان بندی تیم از قهرمانان و ورزشکاران و مربیان میانه خواهد بود تا در سال اول به قهرمانی دست یابد.
وی بحث استخدام و اشتغال ورزشکاران تیم؛ حمایت از تکواندوکاران خردسال؛ نونهال؛ نوجوانان؛ جوانان و بزرگسالان را از اولویت های مس سونگون عنوان کرد و افزود: از طریق این تیم؛ ورزشکاران شمشیربازی؛ شیرجه و شطرنج نیز در لیگ برتر به صورت پایدار شرکت خواهند کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه هم با اشاره به اینکه سلامت کشور ها با چند شاخص اندازه گیری می شود که فعالیتهای فرهنگی؛ مطالعه و ورزش از جمله آنهاست، گفت: ورزش چراغ راهنما و قطب نمای سلامتی در جامعه است.
مسعود سعادتی اضافه کرد: در هر کشوری که ورزش همگانی و قهرمانی فرا گیر شود سلامت جامعه تضمین می شود.
وی ورزش قهرمانی را موتور محرکه ورزش همگانی و ورزشکاران را به عنوان نخبگان سلامت جامعه عنوان کرد و افزود: حضور ورزشکاران در جامعه نشانه سلامتی جامعه به شمار می رود.
سعادتی اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان های مختلف ورزشی را غرور آفرین و مایه مباهات خواند و اضافه کرد: ورزشکاران و افرادی که در صحنه های مختلف افتخارآفرینی می کنند نماد غرور ملی به شمار می روند.
وی از رییس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان خواست علاوه بر برگزاری جلسات تجلیل از قهرمانان ورزشی بستر مشارکت و تشریک مساعی ورزشکاران برای رفع مسائل حوزه ورزش را فراهم کنند.
سعادتی اظهار امیدواری کرد که بتوان با مساعدت و همراهی مسوولین شهرستان و استان از ظرفیت های اقتصادی شهرستان در جهت رونق و توسعه ورزش بیش از پیش بهره برد.
در پایان این جلسه با اهدای لوح و هدایایی از فرشاد ولی پور قهرمان میانه ای پرورش اندام جهان تجلیل شد.
انتهای پیام/
درخواست شغل مدال‌آوران بازی‌های جهانی و آسیایی ۶ ماهه رسیدگی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار