فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه؛

کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌آمیز است

1400/09/01 - 13:07 - کد خبر: 54631 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان گفت: کارنامه بسیج طی سال های گذشته در عرصه های مختلف مملو از موفقیت بوده است.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زبان برای بیان رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بسیجییان قاصر است، افزود: بسیج تشکیلاتی عظیم و مردمی است که پس از حضور موثر و مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس و کسب تجربیات ارزشمند، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امدادرسانی و حوزه های بهداشتی و درمانی کارنامه ای درخشان از خود به جای بگذارد.
وی اظهار داشت: این نیروی مردمی در حوادث و رخدادهایی چون بلایای طبیعی، سیل و زلزله در اقصی نقاط کشور  منشاء خدمات و اثرات مفید و موثر بوده است، به نحوی که بیان رشادت‌ها و جان‌فشانی های بسیجیان از توان بیان و قلم خارج است.
امیر شفیعی ادامه داد: در ادوار مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده است و در هر عرصه ای ورود پیدا کرده موجب سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم  شده است.
ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل ضمن درود به روان پاک شهداء و تعظیم در مقابل عظمت خدمات و تلاش‌های بسیجیان و تمامی انسان‌های شریفی که دارای تفکر بسیجی هستند، آغاز هفته بسیج را به مردم ایران اسلامی و به‌ خصوص جوانان پاک نهاد و بسیجی تبریک گفت و افزود: حضور اقشار بسیجی در بطن جامعه و در بخش‌های مختلف مدیریت کشوری و لشکری در سال‌های پس از انقلاب اسلامی موجب متجلی شدن نور تفکر بسیجی و انقلابی در این سازمان‌ها و ارگان ها شده است.
انتهای پیام/
کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف موفقیت‌آمیز است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار