اختصاصی نصر /

تجمع اعتراضی خودروبرها در تبریز!

1400/09/01 - 08:01 - کد خبر: 54597 نسخه چاپی

نصر: امروز جمعی از خودروبرهای تبریز به دلیل عدم رضایت از عملکرد سازمان حمل و نقل درون بار دست به اعتراض زدند.

به گزارش نصر، یکی از معترضان در گفت وگو با خبرنگار نصر گفت: هفت سال تمام است که به سازمان حمل و نقل درون بار نامه نگاری می کنیم و همین سازمان قول حل مشکلاتمان را داده است، ولی تا به امروز هیچ نتیجه ای حاصل نشده است.
وی افزود: از شرایط لازم برای ثبت شرکت، داشتن چهار خودرو، دو خودرو ملکی و دو خودرو استیجاری، داشتن یک تعمیرگاه و یک دفتر است، ولی متاسفانه بیش از نیمی از شرکت هایی که ثبت شده اند این شرایط لازم را ندارند و مسئولان هم کاملا از این موضوع آگاه هستند. ولی هیچ اقدامی انجام نمی دهند.
این معترض در بخش دیگری از سخنان خود به تخلفات خودروبرها اشاره کرد و اذعان داشت: خودروبرهای غیرمجاز در سطح شهر هر نوع تخلفی را انجام می دهند و به موجب آن باعث بدنامی ایران خودرو می شوند.
وی همچنین ادامه داد: مخابرات تنها مجاز به اعلام شماره های مجوز دار به مردم است، ولی سازمان شماره های ما را به مخابرات معرفی و آن ها نیز این شماره ها را در اختیار مردم قرار می دهند که در این مورد هم اعتراضات مختلفی به سازمان مخابرات داشته ایم؛ ولی آنان می گویند: "این موارد برای مخابرات منبع درآمد است و کاری به حرف شما هم نداریم!"
انتهای پیام/
تجمع اعتراضی خودروبرها در تبریز! فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار