رییس کل دادگستری استان:

دادگستری آذربایجان‌شرقی مشکل ۱۲۱ واحد تولیدی را رفع کرد

1400/08/30 - 21:24 - کد خبر: 54592 نسخه چاپی

نصر : رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیلات قضایی خود را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تضمین اشتغال در استان مکلف و در کنار دولت می داند، گفت: در ۶ ماهه اول امسال مشکلات ۱۲۱ واحد تولیدی و صنعتی استان رفع شده است.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شهید سلیمی، با بیان اینکه واحدهای تولیدی عملا" معاونت پیشگیری دادگستری ها محسوب می شوند. اظهار داشت: بخش عمده وظایف پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ها را واحدهای تولیدی عهده دار هستند که این موضوع جای قدردانی دارد.
وی افزود: بدون تردید فعالیت هر واحد تولیدی مانع از بیکاری و بروز ناهنجاری های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در شهرها و روستاها شده و اشتغال آفرینی یکی از راهکارهای مهم و محوری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی به شمار می رود.
خلیل اللهی جانمایی برای ایجاد شهرک های صنعتی یا واحد تولیدی و صنعتی را مهم خواند و اضافه کرد: در این مسیر باید مسایل زیست محیطی بررسی دقیق شده و تمامی جوانب امر در نظر گرفته شود.
وی گفت: طی چند سال گذشته با همکاری همه مدیران استانی اقدامات مثبتی در استان انجام شده و واحدهای تولیدی متعدد دارای مشکل احیا شده و به چرخه تولید بازگشته و حتی در بعضی موارد به مرحله صادرات نیز رسیده اند.
خلیل اللهی افزود: در کنار این موضوع که حمایت از تولید و واحدهای صنعتی جزو سیاست های اصلی دستگاه قضائی است، رعایت مقررات و مسائل مربوط به محیط زیست نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی اظهار داشت: به نسبت اهمیت اقتصادی واحدهای تولیدی، مسایل زیست محیطی نیز اهمیت داشته و در صورت جانمایی برای ایجاد شهرک های صنعتی یا واحد تولیدی و صنعتی باید مسایل زیست محیطی در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/
دادگستری آذربایجان‌شرقی مشکل ۱۲۱ واحد تولیدی را رفع کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار