خبر/

تشکیل و آغاز فعالیت کارگروه های تخصصی مجمع ورزقانی های مقیم تبریز

1400/08/30 - 11:06 - کد خبر: 54558 نسخه چاپی

نصر: با تشکیل و آغاز فعالیت برخی کارگروه های تخصصی در مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، فعالیت این مجمع در حوزه های مختلف گسترش می یابد.

به گزارش نصر، محمد باقر آقایی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی های مقیم تبریز با اعلام این خبر گفت: با شکل گیری، تشکیل و آغاز فعالیت برخی کارگروه های تخصصی در مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، فعالیت این مجمع در حوزه های مختلف گسترش و شتاب بیشتری می گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا در حال حاضر چهار کارگروه تخصصی تشکیل شده و شروع به فعالیت نموده است، افزود: با برگزاری اولین دوره انتخابات این مجمع در سال گذشته و شروع رسمی فعالیت این مجمع، اولین کارگروه به نام کارگروه اطلاع رسانی و مدیریت روابط عمومی با مسئولیت « موسی کاظم زاده» و بعد از آن کارگروه بهداشت و درمان با مسئولیت« دکتر میر داود حسینی» شکل گرفت و فعالیت خود را آغاز کردند.
به گفته وی بر اساس اهداف و سیاست های کلان این مجمع نیز اخیر دو کارگروه دیگر به نام های کارگروه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به مسئولیت «دکتر رضا حسن پور» و کارگروه آموزش، فرهنگی و اجتماعی به مسئولیت « تقی زاده » تشکیل شده است.
مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی های مقیم تبریز در بخش دیگر سخنان خود از تشکیل و آغاز فعالیت سایر کارگروه های تخصصی مجمع ورزقانی های مقیم تبریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با فراخوان عمومی که جهت عضویت در مجمع ورزقانی های مقیم تبریز اعلام شده، به زودی سایر کارگروه های تخصصی بر اساس تخصص افراد عضو شده در این مجمع تشکیل خواهد شد.    
وی با اشاره به اینکه عضویت در این مجمع در حال حاضر به صورت اینترنتی و آنلاین بوده است، تصریح کرد: علاقمندان جهت عضویت در این مجمع می توانند به لینک و آدرس زیر؛  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe23T5DZ_LSXoXocTPkU-82YX8wSdGhIEsSQ1ogTw7W6LiuVg/viewform
مراجعه نمایند.
بر پایه همین گزارش؛ مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، بیشتر در راستای ایجاد تحکیم وحدت و همبستگی و همچنین جهت ارتقا فرهنگ، رشد و شکوفایی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی هنری و ... و با تشکیل کمیته های مختلف در جهت توسعه منطقه و استعداد یابی و مشارکت و جذب سرمایه و آشنایی ورزقانی های مقیم تبریز با یکدیگر و تقویت روحیه تعاون و همیاری میان آنها و کشف استعداد های بالقوه شکل گرفته است.
شناسایی ورزقانی های توانمند، کارآمد و ایجاد ارتباط با ورزقانی های مقیم تبریز به منظور جلب همکاری آنان در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای توسعه پایدار شهرستان ورزقان، برنامه ریزی و سازماندهی برای تبادل اندیشه میان فرهیختگان و صاحب نظران، ایجاد بانک اطلاعاتی از شخصیت های علمی، فرهنگی، تجاری، اقتصادی و کارآفرین، همکاری با تشکل ها برای احیاء مکاتب و یا رویه های مهم اقتصادی، فرهنگی، ادبی و هنری گذشته و برنامه ریزی به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای جلب همکاری ها و مشارکت های مردمی از جمله دیگر راهبردهای کلان این مجمع بوده است.
یادآور می شود: با برگزاری اولین دوره انتخابات این مجمع، محمد باقر آقایی، محمد کریم زاده، جواد خندان، موسی کاظم زاده و غلامرضا فیروزی فرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و احد جهانگیری و ایوب کریم پور امیرآباد به عنوان اعضای علی‌البدل برای مدت دوسال انتخاب شدند.
همچنین داود حسین پور به عنوان  بازرس اصلی و ابراهیم صیفار هم  به عنوان عضو علی‌البدل مجمع ورزقانی های مقیم تبریز انتخاب شدند.
لازم به ذکر است؛ بعد از انتخاب اعضای اصلی هیات مدیره مجمع در نهایت بعد از رای گیری مجدد؛ محمد باقر آقایی، محمد کریم زاده و غلامرضا فیروزی فرد به ترتیب به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره، نائب رئیس و خزانه دار انتخاب شدند.
انتهای پیام/
تشکیل و آغاز فعالیت کارگروه های تخصصی مجمع ورزقانی های مقیم تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار