احمد علیرضابیگی:

شهرداری باسمنج توان مسیر گشایی ساده را ندارد / سوال از وزیر کشور را مطرح کرده ایم

1400/08/30 - 09:21 - کد خبر: 54541 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: این موضوع را بصورت سوال به وزیر کشور طرح کردیم پافشاری کردیم که سوالمان را پس نمیگیریم و باید مصوبه را تغییر دهید، نهایتا این رای آورد و در اولین جلسه علنی مطرح خواهد شد.

به گزارش نصر، "احمد علیرضا بیگی" در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز، گفت: موضوع برمی‌گردد به چندین سال پیش که شورای شهر باسمنج قبول کرد به تبریز الحاق شود، بعد از آن جریان سیاسی صورت گرفت که معتقد بود نباید تبریز بزرگ شود!
وی اضافه کرد: وقتی از آقای پورمحمدی استاندار سابق پرسیدم چرا به تصویب بخش باسمنج پافشاری می‌کنید؟ گفتند تبریز هرچه بزرگ می شود نمی‌توان آن‌را مدیریت کرد! در دورانی که وزارت کشور منع کرده بود انتصاب ها، اما این اتفاق افتاد!
وی تاکید کرد: در این موضوع به اهالی باسمنج ظلم شده است، بهترین اراضی در دست آنهاست که می‌توانند از اسلوب شهرسازی تبریز بهره گیری کنند.
بیگی با اشاره به شهرداری و توان باسمنج، گفت: در توان شهرداری باسمنج یک مسیر گشایی ساده وجود ندارد اگر این روند پیش رود، باسمنج عین شمس آباد خواهد بود در دل تبریز!
وی خاطرنشان کرد: این موضوع را بصورت سوال به وزیر کشور طرح کردیم پافشاری کردیم که سوالمان را پس نمیگیریم و باید مصوبه را تغییر دهید، نهایتا این رای آورد و در اولین جلسه علنی مطرح خواهد شد.
انتهای پیام/
شهرداری باسمنج توان مسیر گشایی ساده را ندارد / سوال از وزیر کشور را مطرح کرده ایم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار