شهردار شهر جدید سهند در تحریریه «نصر» عنوان کرد؛

تعامل و هم افزایی بین دستگاهی برای حل چالش های سهند/ لزوم توجه به تکمیل زیرساخت های توسعه سهند

1400/08/27 - 13:13 - کد خبر: 54421 نسخه چاپی

نصر: شهردار شهر جدید سهند به لزوم توجه به تکمیل زیرساخت های توسعه سهند تاکید کرد و گفت: همزمان با توسعه ساخت و ساز در سهند، لازم است زیرساخت های فنی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهر نیز توسعه پیدا کند تا ساکنان جدید سهند بدون مشکل بتوانند در این شهر زندگی کنند.

به گزارش نصر، "علی علایی" که به مناسبت چهاردهمین سالروز آغاز به کار آژانس خبری-تحلیلی نصر در تحریریه این رسانه حضور یافته بود، با تبریک سالروز تاسیس این رسانه افزود: نصرنیوز یکی از اثرگذارترین رسانه های استان و شمالغرب کشور است و فعالیت آن فرصت خوبی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه استان است.
 
وی اعتماد مردم به نصرنیوز را سرمایه بزرگی دانست و اظهار کرد: نصر به مانند یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولان عمل می کند و باید قدر این ظرفیت را بدانیم.
 
شهردار سهند در ادامه به اولویت های توسعه شهری اشاره کرد و افزود: تعامل و هم افزایی بین شورا و شهرداری با شرکت عمران سهند و نیز فرمانداری اسکو حلقه مفقوده حل مشکلات شهر جدید سهند بود که الحمدلله حاصل شده است و من از فرماندار محترم، مدیرعامل شرکت عمران سهند و اعضای محترم شورای اسلامی شهر سهند از این بابت تشکر می کنم.
 
علایی ادامه داد: با همکاری شرکت عمران سهند 15 تفاهم نامه برای توسعه شهری سهند انجام داده ایم که رفع نواقصات تجهیزات آتش نشانی، خدمات شهری و لکه گیری آسفالت از مهمترین آن هاست که در ادامه شهروندان سهند ثمره تعامل خادمان خود در شهرداری و شرکت عمران را بیشتر خواهند دید.
 
وی گفت: این همدلی و همراهی با حمایت های امام جمعه و فرماندار محترم حاصل شده است و در همین یک و نیم ماه گذشته مردم ثمره این همراهی را دیده اند و بدانیم قطار توسعه نه در سهند، بلکه در همه جای کشور با تعامل و همراهی است که سرعت می گیرد، نه اختلاف.
 
شهردار شهر جدید سهند در ادامه از نصب قریب الوقوع دو برج پرچم 30 متری در ورودی و خروجی سهند با همکاری شرکت عمران سهند خبر داد و افزود: همچنین برای نورانی کردن شب های سهند 12 دکل نورافکن 24 متری نیز به زودی نصب می شود.
 
علایی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به تکمیل زیرساخت های توسعه سهند تاکید کرد و گفت: همزمان با توسعه ساخت و ساز در سهند، لازم است زیرساخت های فنی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهر نیز توسعه پیدا کند تا ساکنان جدید سهند بدون مشکل بتوانند در این شهر زندگی کنند.
 
وی با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز در سهند، افزود: برای توسعه فضای سبز مشکل تامین آب داریم و می توان این مشکل را با ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری حل کرد. مطالعات این تصفیه خانه به انجام رسیده است و با پیگیری و تعامل دستگاه های مربوطه امیدوارم به زودی کار ساخت تصفیه خانه فاضلاب سهند آغاز شود.
 
شهردار سهند در پایان گفت: برنامه شهر سالم، التیام بخش چالش های مختلف این شهر جدید خواهد بود و ما با جدیت بیشتر برنامه جهانی شهر سالم سهند را پی می گیریم.
 
انتهای پیام/
 
تعامل و هم افزایی بین دستگاهی برای حل چالش های سهند/ لزوم توجه به تکمیل زیرساخت های توسعه سهند محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار