دبیر هیات نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی در گفتگو با نصر:

استقبال خوب اعضای اتاق بازرگانی تبریز از انتخابات/ کاندیداها پس از شرکت در رای گیری سریعا حوزه را ترک کنند

1397/12/26 - 17:41 - کد خبر: 544 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات نظارت بر انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز گفت: از ساعت هشت صبح امروز انتخابات شروع شده و با استقبال خوب اعضای اتاق تبریز مواجه شده است.

به گزارش سرویس اقتصادی نصر، عبدالرحمن ارشدی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار نصر از روند مطلوب برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز خبر داد و افزود: از ساعت هشت صبح امروز انتخابات شروع شده و با استقبال خوب اعضای اتاق تبریز مواجه شده است.

وی افزود: ازدحام شرکت کنندگان در انتخابات اتاق تبریز قابل توجه است، اما با این حال انتخابات با آرامش در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: روند رای گیری تا ساعت 18 امروز ادامه دارد و در صورت لزوم زمان رای گیری تمدید خواهد شد.

ارشدی در خصوص حضور برخی کاندیداها در حوزه رای گیری بر خلاف آیین نامه انتخابات گفت: کاندیداهای محترم پس از شرکت در رای گیری سریعا باید حوزه را ترک کنند و ادامه حضور آن ها در حوزه رای گیری و مذاکره شان با رای دهندگان بر خلاف آیین نامه انتخابات است.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم به این افراد داده شده، تاکید کرد: اگر این افراد فورا حوزه رای گیری را ترک نکنند، بر اساس قانون با آنها رفتار خواهد شد.

دبیر هیات نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز در پایان گفت: نمی خواهیم شاهد رفتاری دور از شان اتاق بازرگانی و اعضای آن در روز انتخابات باشیم و امیدوارم کاندیداهای محترم با رعایت اخلاق به برگزاری سالم و توام آرامش انتخابات کمک کنند.

انتهای پیام/

استقبال خوب اعضای اتاق بازرگانی تبریز از انتخابات/ کاندیداها پس از شرکت در رای گیری سریعا حوزه را ترک کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار