خبر/

بخش CCU بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر افتتاح شد

1400/08/27 - 09:29 - کد خبر: 54391 نسخه چاپی

نصر: بخش CCU ( مراقبت های ویژه ) بیمارستان امام خمینی (ره) با حضور امام جمعه و فرماندار عجب شیر و جمعی از مسئولین این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش نصر،بخش CCU جدید بیمارستان با چهار تخت شامل سه تخت جنرال و یک تخت ایزوله به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان عجب‌شیر در بازدید از بخش دیالیز و افتتاح بخش ccu بیمارستان امام خمینی ره شهرستان عجب‌شیر گفت: اطلاع پیدا کردن از وضعیت درمانی، نحوه رسیدگی، کمبودها و مشکلات احتمالی بیماران دیالیزی را از اهداف این بازدید ذکر کرد.
فرماندار شهرستان عجب‌شیر افزود: با تلاش های انجام شده، بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی شهرستان شرایط مطلوبی را داراست. 
عادل اصغرپور با قدردانی از فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان اظهار کرد: متاسفانه روز به روز به تعداد بیماران خاص افزوده می‌شود که در این راستا جهت ارتقای امکانات، تجهیزات و ارائه روش های جدید برای این گونه بیماران برنامه هایی در حال تدوین است.
وی ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین حوزه سلامت و انجمن حمایت از بیماران کلیوی و کادر پزشکی درمانی شهرستان، در صدد ارتقای سطح خدمات دهی به بیماران دیالیزی هستیم. 
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی عجب شیر نیز گفت: این انجمن از سال ۱۳۸۶ در شهرستان عجب شیرفعالیت خود را آغاز کرده است و در طی این مدت ۲۲نفر از بیماران کلیوی موفق به انجام پیوند کلیه شده اند. 
محمد رسول قاضی زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۱۵۵ نفر از بیماران کلیوی در این شهرستان تحت پوشش انجمن قرار گرفته اند، افزود: از این تعداد بیمار کلیوی ۳۵ نفر دیالیزی بوده و یک نفر صفاقی و ۱۶نفر تحت نظر و ۸۲ نفر فوت کرده اند.
 وی خواستار گسترش فرهنگ اهدای کلیه و دیگر اعضای افراد فوتی به ویژه بیماران مرگ مغزی به منظور کمک به زنده ماندن دیگر اعضای جامعه شد و در عین حال از دولت درخواست کرد تا از انجمن حمایت از بیماران کلیوی حمایت شود. 
قاضی زاده تامین هزینه‌های سنگین درمانی را از مشکلات جدی بیماران عنوان کرد و افزود: مشارکت خیران، کمک و همکاری وزارت بهداشت و بیمه در تامین دارو امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
انتهای پیام/
بخش CCU بیمارستان امام خمینی (ره) عجب شیر افتتاح شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار