به مناسبت درگذشت آیت الله شبستری صورت گرفت:

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی

1400/08/26 - 20:39 - کد خبر: 54379 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی مشترکی درگذشت آیت الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه فقید تبریز و‌نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تسلیت گفتند.

به گزارش نصر، متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی 
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ضایعه درگذشت عالم جلیل‌القدر،روحانی پارسا و پرهیزکار و فقیه برجسته مرحوم حضرت آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
آن شخصیت انقلابی و علمی که از بنیان‌گذاران جامعه روحانیت مبارز و از مجاهدان راه علم و فقاهت بود با تلاشهای مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.
نمایندگی مردم شریف تهران در دوره‌های اول، دوم، چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی ، نمایندگی مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز به مدت 22 سال و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام بخشی از تلاش های خستگی ناپذیر آن مجاهد نستوه و عالم وارسته در عرصه های مختلف خدمت به نظام اسلامی است.
اینجانبان فقدان آیت‌الله حاج شیخ محسن مجتهد شبستری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور و عموم اهالی مؤمن و غیور آذربایجان مخصوصاً مردم عزیز تبریز، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان بویژه اهالی محترم شبستر  تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

سیدمحمدعلی آل هاشم
نماینده ولی در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

عابدین خرم 
استاندار آذربایجان شرقی
انتهای پیام/
پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار