عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

شرایط بهره‌مندی افراد از خودروی ارزان قیمت فراهم می شود

1400/08/26 - 14:33 - کد خبر: 54360 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس با اشاره به طرح ساماندهی صنعت خودرو گفت:این طرح به بهره مندی افراد از خودروی ارزان قیمت کمک می کند.

به گزارش نصر، سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز -چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از شورای نگهبان برای تائید مصوبه مجلس در حوزه صنعت خودرو، افزود: در راستای رقابت پذیری صنعت خودرو لازم می بینم از نمایندگانی که طرح ساماندهی بازار خودرو را ارائه دادند قدردانی کنم چرا که در پی آن شاید تعدادی از افراد بتوانند خودروهای ارزان قیمت خریداری کنند.
نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر صمت ادامه داد: اگر واردات خودرو بلامانع شود با این شرایط لازم است بهره مندی جانبازان، خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان برای بهره مندی از خودرو مدنظر قرار گیرد چرا که مصوباتی در این زمینه وجود داشته اما ایران خودرو و سایپا آن ها را اجرا نکردند.
همچنین در این نشست رمضانعلی سنگدوینی  در تذکر شفاهی گفت:یکی از آرزوهای دیرینه ایثارگران و فرزندانشان استخدام است که در بند د تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب شده است بنابراین از رئیس جمهور، وزرای مربوطه و سازمان اداری استخدامی کشور درخواست می کنم که تا پایان سال به مشکلات این قشر در این زمینه رسیدگی کنند.
نماینده مردم گرگان تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مطلوبی که در کشور وجود دارد مجمع خیرین و امور خیریه ها است که گلایه های بسیاری دارند و این در حالی است که آن ها کمک شایانی برای دولت و مناطق محروم هستند بنابراین لازم است مشکلات آن ها و مالیات شان در بودجه ۱۴۰۱ اصلاح شود.
وی خاطرنشان کرد: بررسی رتبه بندی معلمان بسیار طولانی شده است بنابراین از کمیسیون آموزش و تحقیقات درخواست می کنم با توجه به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومانی که دولت برای این بخش تقبل کرده است، در جهت تسریع ارسال آن به صحن اقدام کنند.
انتهای پیام/
شرایط بهره‌مندی افراد از خودروی ارزان قیمت فراهم می شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار