سرپرست کمیته امداد استان:

۳۰۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌شرقی همکاری می‌کنند

1400/08/25 - 10:33 - کد خبر: 54261 نسخه چاپی

نصر: سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۳۰۰ وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری می‌کنند، گفت: در سال جاری یک هزار و ۶۵۹ خدمت حقوقی به مددجویان تحت پوشش ارایه شده که ۸۶۵ مورد آن از سوی این وکلا بوده است.

به گزارش نصر، غلامعلی ملامهدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برقراری ۳۰ میز خدمت حقوقی و برگزاری ۷۳ کلاس آموزش حقوقی برای سه هزار و ۸۳۸ نفر از دیگر خدمات ارایه شده به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدت سپری شده از سال جاری بوده است.
وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۵۸ پرونده حقوقی مددجویان از طریق مراجع قضایی پیگیری و نسبت به احقاق حقوق آنها اقدام شده است.
ملامهدی به انعقاد مجدد تفاهم‌نامه‌ همکاری با کانون سردفتران آذربایجان شرقی اشاره کرده و افزود: بر اساس این تفاهم نامه مددجویان از پرداخت هزینه حق التحریر در تنظیم اسناد رسمی در دفترخانه معاف هستند.
سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان طبق مصوبه مجلس از هیچ یک از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه دادرسی دریافت نمی کنند و در این مورد طبق تفاهم نامه کشوری عمل می شود.
حدود ۷۸ هزار خانوار نیازمند در آذربایجان شرقی تحت پوشش کمیته امداد هستند.
انتهای پیام/
۳۰۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌شرقی همکاری می‌کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار