ساعاتی پیش؛

دکتر جمشیدی راد؛ استاد برجسته علوم سیاسی دانشگاه تبریز درگذشت

1398/08/12 - 08:10 - کد خبر: 5425 نسخه چاپی

نصر: دکتر جعفر جمشیدی راد عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در حوزه حقوق و علوم سیاسی ساعاتی پیش درگذشت.

به گزارش نصر، دکتر جعفر جمشیدی‌راد که از اساتید برجسته و محققان حوزه علوم سیاسی تبریز بود، ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

 وی در کارنامه فعالیت خود فعالیت در حوزه سیاسی کشور، تدریس در دانشگاه  سراسری و آزاد تبریز و همچنین استاد راهنمایی بسیاری از  پایانامه های مقطع دکتری استان را بر عهده داشت.

 از جمشیدی‌راد به عنوان یکی از متعهدترین و خوشنام ترین اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تبریز یاد می شد که درگذشت وی ضایعه ای دردناک برای دانشگاه آزاد تبریز است.

گفتنی است مراسم خاکسپاری آن مرحوم امروز یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸، در باغ رضوان شهرستان مرند راس ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد و مراسم شام غریبان آن مرحوم امروز از ساعت ۱۶ الی ۱۷.۳۰ در مسجد جامع مرند برگزار خواهد شد، مراسم بانوان نیز در حسینیه مسجد جامع بطور همزمان برگزار خواهد شد.

آژانس خبری تحلیلی نصر درگذشت ناگهانی دکتر جعفر جمشیدی‌راد استاد فقید  دانشگاه آزاد اسلامی تبریز را به خانواده ایشان تسلیت گفته از خداوند متعال برای آن مرحوم آرزوی رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نماید.

انتهای پیام/

دکتر جمشیدی راد؛ استاد برجسته علوم سیاسی دانشگاه تبریز درگذشت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  منوچهر فتحی   3 سالها پیش  

باسلام من یکی از دانشجوی مرحوم‌بودم روحش شاد ایشان یک فرد نمونه وکامل استاد بودن واقعا ناراحت کننده بود فوت ناگهانی استاد برای خانواده استاد از خداوند طلب صبر دارم خدا رحمت کنه
پژوهشیار