مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان:

بیش از هفت هزار انشعاب گاز در آذربایجان‌شرقی نصب شد

1400/08/24 - 11:24 - کد خبر: 54199 نسخه چاپی

نصر: مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از سال جاری هفت هزار و ۷۵۶ انشعاب گاز شهری و روستایی در سطح استان نصب شده است.

به گزارش نصر، خسرو آریان پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پایان مهرماه سال جاری، با نصب ۲ هزار و ۹۳۵ انشعاب شهری و چهار هزار و ۸۲۱ انشعاب در بخش روستایی، شمار انشعابات گاز نصب شده در آذربایجان شرقی به ۶۸۷ هزار و ۷۹۵ مورد افزایش یافته است.
وی با اشاره به طرح های فعال گازرسانی در ۲۱۷ روستای استان افزود: مطابق برنامه زمانبندی، نصب انشعابات گاز بخش های روستایی در حال گازرسانی استان نیز در دستور کار حوزه بهره برداری قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: بازدیدهای ادواری از روند اجرای پروژه های گازرسانی، رسیدگی به امور پیمانکاران اجرایی از طریق برگزاری اتاق فکر، برگزاری جلسات مدوّن کنترل پروژه، تأمین مالی و کالایی پروژه ها و جلوگیری از رکود در اجرا، تسهیل در مراحل تسویه کالایی و اجرایی پیمان ها، ارزیابی پیمانکاران و بکارگیری نیروهای با صلاحیت و توانمند از مهم ترین اقدامات اجرایی در تحقق تعهدات گازرسانی در بخش روستایی آذربایجان شرقی در سال جاری است.
آریان پور همچنین اظهار کرد: امسال گازرسانی به هفت جایگاه متقاضی گاز در برنامه اجرایی قرار داشته که به فراخور مجوزهای صادره مورد اقدام قرار خواهد گرفت.
مدیر بهره برداری شرکت گاز آذربایجان شرقی ادامه داد: هم اکنون ۱۶۸ جایگاه گاز مایع در سطح استان فعال است.
انتهای پیام/
 بیش از هفت هزار انشعاب گاز در آذربایجان‌شرقی نصب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار