مدیر مخابرات منطقه ی آذربایجان شرقی در بازدید از تحریریه نصر:

نصر؛ نگاهی رو به آینده دارد

1400/08/23 - 17:50 - کد خبر: 54162 نسخه چاپی

نصر: مدیر مخابرات منطقه ی آذربایجان شرقی گفت: آژانس خبری تحلیلی نصرنگاهی رو به آینده دارد.

به گزارش نصر، یوسف شکوری به مناسبت چهاردهمین سالگرد آغاز فعالیت آژانس خبری تحلیلی نصر، در تحریریه نصر حضور یافت و از از توجه ویژه و نگاه تخصصی این رسانه به حوزه فناوری تقدیر کرد.
وی گفت: نصر نگاهی رو به آینده دارد و نیازها را بسیار خوب تشخیص می دهد و از تمام ابزارها و ظرفیت های بروز در حوزه ارتباطات از جمله شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده می کند و توانایی جلب اعتماد مخاطب را دارد.
شکوری با بیان اینکه آژانس خبری تحلیلی نصر یک رسانه کاملا مردمی است، گفت: این رسانه، انعکاس صدای مردم است و همواره در تلاش است، اتفاقات را صریح بیان کند.
وی افزود: البته این موضوع سبب شده است گاها برخی از مسئولین تمایل زیادی نسبت به این روند انتقادی نصرنیوز نداشته باشند، اما از نظر من این موضوع به عدم انتقاد پذیری ما برمی گردد.
شکوری اضافه کرد: موفقیت مدیران از انتقادپذیری ناشی می شود، چرا که ما همواره درگیر کارهای روزمره هستیم و برای توسعه به نگاه انتقادی نیاز داریم.


 
وی با بیان اینکه قطعا نگاه رسانه، صریح تر از هر نگاه سازمانی و یا بازرس است، گفت: انتقاد ضرورت است و این وظیفه ماست که به آن پاسخ دهیم، تعامل رسانه ای نیز یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به موفقیت است.
مدیر مخابرات منطقه ی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آژانس خبری تحلیلی نصر نگاهی رو به آینده دارد و نیازها را بسیار خوب تشخیص می دهد، ادامه داد:  نصر از تمام ابزارها و ظرفیت های به روز در حوزه ارتباطات از جمله شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده می کند و توانایی جلب اعتماد مخاطب را دارد.
وی افزود: تیم تحریریه نصر از جوانانی تحصیل کرده و حرفه ای تشکیل شده است، این رسانه با بهره مندی از نیروهای جوان و خوش فکر توانسته در مطالبه و بررسی مسائل روز منطقه و به ویژه تبریز، گام های موثری را بردارد‌.
شکوری با اشاره به اینکه ایده ها از بطن جامعه متولد می شود و این یک واقعیت است، گفت: جامعه و درصد بالایی از جمعیت استان، از قشر جوان و تحلیلگر و نکته سنج را شامل می شود، که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد و این رسانه است که توانایی نشان دادن این ظرفیت ها را به بخش دولتی دارد.
وی ادامه داد: به نوعی رسانه صدای آنهاست و وظیفه ای که ما بر دوش داریم این است که با استفاده از راهبردها از این ظرفیت ها برای پیشرفت استفاده کنیم.
این گزارش حاکی است در ابتدای این دیدار امیر کریم زاد شریفی، مدیر مسئول نخستین رسانه دیجیتال شمالغرب کشور به بیان گزارشی از فعالیت 13 ساله این رسانه پرداخت.
انتهای پیام/
نصر؛ نگاهی رو به آینده دارد گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار