خبر/

کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در هشترود

1400/08/23 - 14:02 - کد خبر: 54149 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هشترود از کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سروان حسن موسی خانلو در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان یادآور شد: از اول سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۰ و نیم کیلو گرم گراس، ۷۹۰۰ بوته گیاه مخدر شاهدانه، بیش از چهار کیلوگرم تریاک و مقادیر دیگری از مواد مخدر صنعتی و سنتی از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: دستگیری 90 نفر معتاد، هشت نفر خرده فروش و سه نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان از طریق هوشیاری پلیس و همکاری مردم بوده است.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه گفت: برای بهبود وضعیت جسمانی معتادان باید چهار مرحله کار انجام داد تا افراد گرفتار شده در چنگال مواد مخدر، بازتوانی خود را به دست آورند.
امین امینیان خاطرنشان کرد: بهزیستی مکلف است برنامه‌های پیشگیری را با همکاری ادارات متولی اجرایی کند، وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ و وظیفه شبکه بهداشت نیز به همراه بهزیستی مشهود است و جای تقدیر دارد.
وی اضافه کرد: متاسفانه آمار شیوع مواد مخدر غالبا در میان جوانان و میانسالان رو به رشد است و باید با تهیه و تدوین برنامه‌های مختلف، جلوی آسیب‌های مختلف برآمده از مصرف مواد مخدر را گرفت.
امینیان اظهار کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای یاری‌گران زندگی اعتبارات ویژه‌ای در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و امید است آموزش و پرورش برنامه‌های خوبی برای ریشه‌کنی مصرف مواد مخدر در بین ابواب جمعی خود داشته باشد.
مسئول حراست شهرداری هشترود نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه کمپ ترک اعتیاد هشترود که معتادان ماده ۱۵ در آن محل نگهداری می‌شوند، فاقد لوله کشی گاز است.
مهدی نجف نژادان افزود: واحد حراست شهرداری هشترود در ساماندهی محیط کمپ ترک اعتیاد کمک حال ادارات متولی است.هر مشکلی که در ترک کمپ اعتیاد هشترود موجود بوده و مربوط به شهرداری هشترود است با پیگیری ادارات متولی قابل حل است.
انتهای پیام/
کشف و انهدام سه مزرعه بزرگ کشت گیاه شاهدانه در هشترود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار