رئیس کمیسیون ورزش:

نظر اعضای شورای اسلامی تبریز به احیای سازمان ورزش شهرداری مثبت است

1400/08/23 - 13:51 - کد خبر: 54148 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون ورزش شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: تقریبا نظر اعضای شورای اسلامی این شهر با احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز مثبت است.

به گزارش نصر، پرویز هادی، روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز قرار بود لایحه احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی ارایه شود، افزود: با توجه به اینکه جلسه امروز شورای اسلامی زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید، رسیدگی به لایحه احیای این سازمان به جلسه فوق‌العاده روز سه‌شنبه شورای شهر موکول شد.
وی اظهار داشت: در جلسه امروز شورا، زمان طرح و بحث برای این لایحه ۴۰ دقیقه پیش‌بینی شده بود، اما به علت اتمام زودتر از موعد مقرر جلسه، زمان لازم برای ارایه این طرح وجود نداشت.
هادی، ادامه داد: امید است لایحه احیای سازمان ورزش شهرداری تبریز در صحن شورا رای لازم را اخذ و بعد از چهار سال فعالیت این سازمان دوباره از سرگرفته شود.
وی یادآوری کرد: جلسه امروز شورای اسلامی تبریز به دلیل حضور اعضا در مراسم تشییع جنازه پدر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس و مداح اهل بیت شادروان حاج بیوک آقا آسایش جاوید زودتر از موعد مقرر به اتمام رسید.
سازمان ورزش شهرداری تبریز به عنوان بستر اصلی پیشرفت ورزش قهرمانی این شهر حدود چهار سال قبل و با تصمیم اعضای شورای پنجم منحل شد. 
این تصمیم که با استدلال ضرورت تلاش شهرداری برای توسعه ورزش همگانی و جلوگیری از هزینه کردهای کلان برای جذب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها در رشته های مختلف اتخاذ شد، آسیب جدی به ورزش قهرمانی تبریز  وارد آورد.
شهرداری تبریز تا آن زمان تیم های مدعی لیگ های برتر کشوری در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، دوچرخه سواری و .. داشت که همگی پس از آن‌ منحل شدند.
ناظران محلی در همان زمان اعلام کردند که شورای شهر تبریز به جای تصویب  طرح انحلال سازمان ورزش شهرداری، بهتر است طرحی مبنی بر ضرورت استفاده از استعدادهای محلی در ورزش قهرمانی تصویب کند.
انتهای پیام/
نظر اعضای شورای اسلامی تبریز به احیای سازمان ورزش شهرداری مثبت است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار