رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل؛

جاده خلخال - ماسوله توسط اداره کل راه و شهرسازی اردبیل آسفالت می‌شود

1400/08/23 - 11:25 - کد خبر: 54136 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آسفالت هفت کیلومتر جاده خاکی خلخال - ماسوله در داخل حوزه استحفاظی استان گیلان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اقدام می‌کند.

به گزارش نصر، سید غنی نظری روز یکشنبه در جریان بازدید از جاده خلخال به ماسوله افزود: عملیات آسفالت کامل راه گردشگری خلخال ـ شال ـ ماجولان به ماسوله در داخل حوزه استحفاظی استان اردبیل اجرا شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:هم اکنون تنها هفت کیلومتر از مسیر ۵۲ کیلومتری این راه در داخل حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است که  توجه  جدی مدیران این استان را می طلبد.
نظری تاکید کرد که اگر اقدامی از سوی مسئولان استان گیلان در تکمیل این جاده صورت نگیرد از وزیر راه و شهرسازی دستور لازم برای آسفالت آن  توسط استان اردبیل اخذ خواهد شد تا این پروژه گردشگری با سرعت به پایان برسد.
وی با اشاره به ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای بخش شاهرود به خصوص روستاهای ماجولان، جلال آباد و علی‌آباد واقع در مسیر راه گردشگری خلخال به ماسوله  افزود: در حالی سال گذشته آنتن‌های مخابراتی در این ۲ روستا نصب شده ولی به لحاظ پایین بودن ظرفیت این تجهیزات امکان دسترسی اهالی به اینترنت وجود ندارد.
وی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده گازرسانی به روستاهای ماجولان و علی‌آباد در حال شبکه‌گذاری بوده و در ایام دهه مبارک فجر امسال تزریق گاز و عملک‌گذاری در این ۲ روستا انجام خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.
انتهای پیام/
جاده خلخال - ماسوله توسط اداره کل راه و شهرسازی اردبیل آسفالت می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار