لیگ برتر والیبال کشور؛

سرمربی: سایپای تهران کار سختی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه دارد

1398/08/11 - 17:11 - کد خبر: 5413 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم والیبال سایپای تهران گفت: این تیم فردا در دومین هفته رقابت های لیگ برتر کشور کار سختی در مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه و هواداران والیبال‌دوست این شهر دارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ناصر شهنازی امروز در گفت و گویی افزود: هر دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و سایپای تهران امسال با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و ملی پوش قدیمی و جوان وارد کوران مسابقات لیگ برتر شده است و از تیم های مدعی محسوب می شوند.

وی بیان کرد: هر دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که تیم سایپا با پیروزی و شهرداری ارومیه با باخت در هفته نخست لیگ برتر انگیزه بالایی رویارویی با همدیگر دارند زیرا ما می خواهیم نوار پیروزی خود را ادامه دهیم و حریف به دنبال پیروزی در مقابل دیدگان تماشاگرانش است.

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران با اشاره به اینکه مهدی مرندی و جواد معنوی نژاد به عنوان دو یار ملی پوش به تازگی به ترکیب تیم اضافه شده اند، گفت: این تیم با مشکل مصدومیت چند بازیکن هم روبروست و امید داریم این مسئله به زودی حل شود.

شهنازی افزود: باشگاه شهرداری ارومیه امسال سرمایه گذاری خوبی برای بستن تیمش انجام داده است و سرمربی و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و این امر توقعات مردم ارومیه و علاقه مندان جامعه والیبال استان و کشور را برای کسب مقام قهرمانی بیشتر کرده است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه گذشته در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خارج از خانه در ماراتنی سخت و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو مقابل تیم شهرداری گنبد مغلوب شد.

تیم سایپا تهران نیز با هدایت ناصر شهنازی سرمربی ارومیه‌ای خود در هفته نخست این رقابت‌ها به پیروزی سه بر یک مقابل راه‌یاب ملل مریوان رسید.

امسال بهای بلیط برای تماشای دیدارهای خانگی تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر کشور، بدون هیچ تغییری نسبت به سال گذشته پنج هزار تومان تصمیم‌گیری و اعلام شد.

بر این اساس بلیط فروشی از ساعت ۱۲:۳۰ فردا در باجه‌های بلیط فروشی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برای تماشای مسابقه تیم والیبال شهرداری ارومیه و سایپا تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

سرمربی: سایپای تهران کار سختی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار