مدیر گروه پیش‌بینی اداراه کل هواشناسی استان خبر داد:

افزایش نسبی دما در آذربایجان‌شرقی تا اواسط هفته جاری

1400/08/22 - 11:49 - کد خبر: 54075 نسخه چاپی

نصر: مدیر گروه پیش‌بینی اداراه کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی از افزایش نسبی دما تا اواسط هفته جاری و بارش پراکنده باران و برف در نواحی شمالی و شرقی استان خبر داد.

به گزارش نصر، محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: بررسی آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوّی نسبتا پایدار تا روز سه‌شنبه و افزایش نسبی هوا در استان است.
وی ادامه داد: از روز سه‌شنبه با عبور سامانه‌ی بارشی موجب ابرناکی و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و بارش پراکنده‌ی باران و برف در برخی نواحی به ویژه مناطق شمالی و شرقی استان از جمله ارسباران، میانه، هریس و سراب خواهد شد و همچنین در طی این چند روز گذشته در شهرهای سراب، ورزقان، بستان‌آباد، چاراویماق، هشترود و هوراند نیز شاهد بارش باران و برف بودیم.
وی در رابطه با حداکثر و حداقل دمای تبریز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، حداکثر و حداقل دمای تبریز به ترتیب هشت و  صفر درجه‌ی سانتیگراد بود و دمای فعلی آن نیز پنج درجه است که نسبت به دیروز یک درجه افزایش یافته است.
امیدفر در پایان در خصوص با خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان تاکید کرد: گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان به ترتیب جلفا با ۱۲ درجه بالای صفر و چاراویماق با شش درجه زیر صفر گزارش شده است.
انتهای پیام/
 افزایش نسبی دما در آذربایجان‌شرقی تا اواسط هفته جاری خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار