خبر/

باشگاه تراکتور: برای حضور هواداران در ورزشگاه آمادگی داریم

1400/08/21 - 17:29 - کد خبر: 54051 نسخه چاپی

نصر: باشگاه تراکتور در اطلاعیه ای برای فراهم کردن شرایط حضور هر چه زودتر هواداران در ورزشگاه اعلام آمادگی و تاکید کرد که اقدامات و هماهنگی‌های لازم را در این راستا انجام می‌دهد.

به گزارش نصر، در اطلاعیه باشگاه تراکتور آمده است: باشگاه پرطرفدار تراکتور از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و طبق دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا استقبال می‌کند.
اطلاعیه حاکی است: امید است با همکاری و صدور مجوزهای لازم از سوی مراجع مرتبط، بستر مناسبی برای حضور هواداران واکسینه شده در نخستین بازی خانگی تراکتور فراهم شود.
در اطلاعیه اضافه شده است: حضور پرشورها در استادیوم‌ها منجر به افزایش جذابیت و گرم شدن تنور مسابقات لیگ برتر می‌شود و قوت قلبی برای تیم تراکتور در ادامه لیگ خواهد بود.
تیم فوتبال تراکتور از تیم های پرطرفدار ایران و آسیا محسوب می شود و در سایه حضور دهها هزار نفری طرفدارانش در بازی ها همواره از تیم های مدعی فصول لیگ برتر باشگاه های ایران است.
این تیم بارها به دلیل حضور بیش از ۸۰ هزار نفری هوادارانش در بازی های خانگی، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی به عنوان پرتماشاگرترین تیم معرفی شده است.
این تیم به دلیل عدم ثبات در بکارگیری کادر فنی و نداشتن بازیکنان شاخص در مدت سپری شده از فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عملکرد قابل قبولی نداشته و در رده دوازدهم جای دارد.
باشگاه تراکتور: برای حضور هواداران در ورزشگاه آمادگی داریم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار