نایب‌رئیس اول کمسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با شهر بورس:

قیمت گذاری دستوری خودرو اجحاف در حق مردم است/ زورمان به کاهش قیمت ها نمی‌رسد

1400/08/20 - 10:51 - کد خبر: 54033 نسخه چاپی

نصر: سيد جواد حسينی کيا، نایب‌رئیس اول کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت گذاری دستوری خودرو بدون واردات، اجحاف در حق مردم است.

به گزارش نصر، سيد جواد حسينی کيا در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره اخبار مطرح شده پیرامون حذف قانون قیمت گذاری دستوری خودرو، اظهار داشت: فعلاً که بر اساس قانون، قیمت گذاری دستوری وجود دارد. قیمت گذاری دستوری قانون خوبی به حساب می‌آید، در صورتی که واردات خودرو نیز ممنوع است.
وی افزود: برداشتن قیمت گذاری دستوری خودرو در شرایطی خوب است که واردات خودرو نیز هر چند به صورت محدود، اما آزاد باشد و با تعرفه‌ای که دولت و قانون محلت می‌داند قیمت گذاری انجام بگیرد. در این صورت، رقابت عادلانه می‌شود، اما قیمت گذاری دستوری بدون انجام واردات، اجحاف در حق و حقوق مردم است.
نایب‌رئیس اول کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مورد قیمت گذاری دستوری، ما بر سر موضع خود هستیم و تلاش داریم واردات خودرو به صورت محدود را اجرایی کنیم.
این نماینده مجلس به افزایش مجدد قیمت خودرو نیز واکنش نشان داد و گفت: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و باید ببینیم چقدر زورمان می‌رسد.
سيد جواد حسينی کيا در پاسخ به این سؤال که «آیا زور مجلس به کاهش قیمت خودرو خواهد رسید یا خیر؟»، گفت: خیر.
انتهای پیام/
قیمت گذاری دستوری خودرو اجحاف در حق مردم است/ زورمان به کاهش قیمت ها نمی‌رسد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار