اختصاصی نصر/

باند قماربازان در هفته بازار تبریز/ تشکیل انبوهی پرونده در دادگستری تبریز

1400/08/21 - 10:51 - کد خبر: 53954 نسخه چاپی

نصر: اینجا تبریز است، میدان آذربایجان پشت شرکت پگاه، گجیل (هفته بازار) تبریز. محل دورهمی افرادی خاص؛ افرادی که در قالب دستفروشی، اقدام به قماربازی می کنند و در این بین پول های کلانی را به جیب می زنند.

به گزارش نصر، در این مکان باندی 40 نفره وجود دارد. باندی که با افراد متفاوت قمار بازی کرده و بعد از باخت طرف مقابل، با در اختیار داشتن کارت بانکی و رمز آن، با زور و تهدید اقدام به خالی کردن جیب فرد بازنده می کنند.
اما این قربانیان زمانی که بخشی از دارایی خود را از دست می دهند، اقدام به شکایت می کنند؛ شکایتی که برای بررسی به شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال و پس از طی آن مرحله، برای صدور حکم به دادگاه کیفری دو تبریز ارسال می شود و مشخص می گردد تعداد زیادی پرونده از هفته بازار تبریز به دادگاه کیفری دو تبریز ارسال شده است که با ترفندهای مشابه بخشی از دارایی خود را از دست می دهند.

به بهانه اخذ موجودی کارت بانکی ام را خالی کرد
یکی از این قربانیان زمانی که در مقابل بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد، این گونه اظهارات خود را در مقابل بازپرس پرونده اظهار داشت:
از شهرستان آمده ایم و روز جمعه، به همراه پسرم برای خرید خودرو به هفته بازار تبریز مراجعه کرده بودیم؛ می خواستیم خودرویی به مبلغ 40 میلیون تومان بخریم. اما از آن جایی که از موجودی دقیق کارت بانکی خود بی اطلاع بودیم، به فردی که در آن مکان حضور و دستگاه پرز در دست داشت، مراجعه کردیم تا از کارت خود موجودی بگیریم.
آن شخص کارت بانکی مرا اخذ و بعد از کشیدن آن در دستگاه پرز اعلام نمود متاسفانه کارت شما موجودی نمی دهد، کارت دیگری بدهید. من هم کارت بانکی پسرم را تحویل دادم تا از آن موجودی بگیرد، ولی همین حرف را بعد از کشیدن کارت بانکی پسرم نیز تکرار کرد.
اما مدتی بعد، از طریق پیامکی که از سوی بانک آمد متوجه شدیم آن شخص مبلغ 300 میلیون ریال از کارت بانکی من و همچنین مبلغ 20 میلیون تومان از کارت بانکی پسرم برداشت نموده است. حال ما به عنوان مالباخته از آن فرد شکایت داریم.

مشخص شدن اظهارات دروغین شاکی
اما با بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته از سوی بازپرس پرونده و نیز کشف ادوات مربوط به قمار در محل، مشخص می شود متهم و شاکیان (که رابطه پدر و پسری دارند) اقدام به بازی قمار می کنند، اما چون شاکیان قمار را می بازند متهم کارت بانکی آنان و نیز رمز آن را از شاکیان دریافت می کند تا مبلغی را که در قمار توافق کرده بودند برداشت نماید؛ اما به جای برداشت مبلغ مورد نظر، هر آن چه که در کارت بانکی شاکیان بود را خالی می کند.
انتهای پیام/
باند قماربازان در هفته بازار تبریز/ تشکیل انبوهی پرونده در دادگستری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار