خبر/

بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی عجب‌شیر با هدف حل موانع تولید و رونق اشتغال

1400/08/18 - 09:37 - کد خبر: 53902 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از پروژه‌ها و واحدهای تولیدی فعال و تعطیل شهرک صنعتی عجب‌شیر بازدید کرد.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی عصر روز دوشنبه،۱۷ آبان ماه ضمن بازدید از روند پیشرفت فیزیکی پروژه آسفالت‌ریزی شهرک صنعتی عجبشیر در جمع خبرنگاران گفت: طی عملیات خیابان سازی در معابر شهرک صنعتی عجب‌شیر در حدود ۳۶ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شده است و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا پایان آبان ماه به اتمام خواهد رسید.
وی در خصوص تکمیل ساختمان نگهبانی شهرک صنعتی عجب‌شیر اظهار کرد: با توجه به ضرورت کنترل  ورود و خروج شهرک صنعتی، ساختمان نگهبانی در ورودی شهرک صنعتی احداث شده که در مراحل پایانی عملیات سفت کاری قرار دارد. 
وی در ادامه حضور در شهرک صنعتی عجب‌شیر در حاشیه بازدید از واحد تولیدی اطهر بافت تولید کننده انواع کیسه‌های پلی پروپلین گفت: این واحد تولیدی از واحدهای موفق استان بوده که برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، نیرومند همچنین در جهت احیاء و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد و در راستای رفع موانع تولید از دو واحد تولیدی تعطیل این شهرک صنعتی بازدید کرد.
انتهای پیام/
بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی عجب‌شیر با هدف حل موانع تولید و رونق اشتغال خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار