خبر/

داستان عشق احد و پریسا از تبریز تا آمریکا/ معشوقه رویاهای نقاش در تبریز + تصاویر

1400/08/17 - 17:53 - کد خبر: 53879 نسخه چاپی

نصر: داستان عشق احد و پریسا امروز با انتشار در "نیوزیک" امروز در آمریکا غوغا به پا کرد؛ احد نقاش ایرانی الاصل مقیم آمریکا، در نمایشگاه آثارش چهره ای از تابلو دختر آرزوهایش را نقاشی و در معرض عموم قرار داده بود؛ این تابلو نقاشی حکایت از دختر زیباروی آرزوهای احد (نقاش) داشت.

به گزارش نصر، روزی به صورت کاملا اتفاقی پریسا، به همراه دوستش در بازدید از این نمایشگاه بود که از شباهت خود با تابلو نقاشی دختر آرزوهای احد شوکه شد، وی این موضوع را با نقاش این اثر در میان گذاشت که در این موقع صاحب اثر نیز، خشکش زد؛ ولی به خاطر شرایط نتوانست به پریسا بگوید این تصویر دختر آرزوهایم است. نشریه نیوزیک آمریکا امروز به این خبر پرداخت و در گزارشی از پایان شیرین ماجرا خبر داد.
دختر آرزوهای نقاش پس از ترک نمایشگاه، خبری از وی نمی شود و نقاش بیش از یک سال شب و روز به وی فکر می کند تا این که یک روز به صورت اتفاقی در فیس بوک پیدایش می کند و به دختر آرزوهایش پیام می فرستد و از یک سالی که به وی فکر می کرد، برایش می نویسد که مطمئنا نیمه گنم شده اش همان پریسا است.
نکته جالب ماجرا این که پریسا خانم هم یک سال است منتظر پیام احد بوده و این حس مشترک از همان یک بار دیدار ایجاد شده بود. و قسمت شیرین ماجرا این که پریسا دختر تبریزی است و عشق احد و وی از تبریز تا آمریکا رسیده است. این دو عاشق هم اکنون به هم رسیده و باهم دیگر ازدواج کرده اند و این داستان امروز در رسانه های آمریکا غوغا به پا کرد.
انتهای پیام/
داستان عشق احد و پریسا از تبریز تا آمریکا/ معشوقه رویاهای نقاش در تبریز + تصاویر فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار