با حکم وزیر کشور؛

معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شدند

1398/08/11 - 14:30 - کد خبر: 5387 نسخه چاپی

نصر: معاونان هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان‌غربی با حکم وزیر کشور منصوب شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، آیدین رحمانی رضائیه به سمت معاون هماهنگی امورعمرانی و بهنام شهدی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی منصوب شده اند.

در متن حکم معاون امور عمرانی آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی و تایید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، آیدین رحمانی رضائیه را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی منصوب می نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه‌های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه وعمران شهری و روستایی، تشخیص نیازمندی‌های عمرانی و تعیین اولویت‌ها، نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، برقراری تعامل لازم با مدیران دستگاه‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جهت پیشبرد طرح‌های عمرانی و رشد و توسعه متوازن مناطق، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی و ارائه منظم گزارش عملکرد و پیشرفت برنامه‌ها به معاونت مزبور از اهم وظایفی است که انتظار دارد ضمن هماهنگی با معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در چارچوب قوانین و مقررات جاری و اسناد فرادست و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید با بهره‌گیری از استعدادها و تجارب نیروهای لایق و متخصص بدان اهتمام نمایید.

همچنین در متن حکم معاون امور اقتصادی آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور ، به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی منصوب می‌شوید.

امید است، ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و زرارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

آیدین رحمانی رضائیه پیش از این مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی بود و همچنین بهنام شهدی نیز مدیریت امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌غربی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

معاونان اقتصادی و عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی منصوب شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار