خبر/

تبریز میزبان مسابقات شطرنج شهرداری‌های کشور

1400/08/17 - 11:54 - کد خبر: 53846 نسخه چاپی

نصر: دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی خانواده بزرگ شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۱۸ آبان ماه با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در تبریز آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان کارمند کلانشهرهای کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، مسابقات بخش آقایان با حضور ۹ تیم از مشهد، بندرعباس، شیراز، همدان، کرج، یزد، اهواز، تهران و تبریز برگزار می‌شود.
جوانعلی آذر ادامه داد: همچنین هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری کلانشهرهای کشور با حضور هفت تیم مشهد، بندرعباس، همدان، یزد، تهران، اهواز و تبریز برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان ماه وارد تبریز شده و پس از استقبال، در هتل آزادی اسکان داده می‌شوند.
وی با قدردانی از همراهی مجمع کلانشهرهای کشور و کمسیون ورزشی این نهاد در برگزاری هر چه بهتر این رخداد ملی افزود: همچنین مسابقات روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در همین مکان برگزار شده و تیم‌های شرکت‌کننده پس از معرفی برترین‌ها تبریز را ترک می‌کنند.
به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، جوانعلی آذر در پایان گفت: برنامه‌های مختلفی برای برگزاری این مسابقات پیش‌بینی شده و تلاش می‌کنیم در کنار این رویداد ورزشی، اقدامات فرهنگی مناسبی هم برای معرفی تبریز و میزبانی شایسته از مهمانان عزیزمان اجرا کنیم.
انتهای پیام/
تبریز میزبان مسابقات شطرنج شهرداری‌های کشور خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار