خبر/

درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا

1400/08/17 - 11:36 - کد خبر: 53841 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تیم ملی پرورش اندام کشورمان قهرمان مسابقات جهانی شد، گفت: نمایندگان استان با کسب دو مدال طلا و اورالی در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا درخشیدند.

به گزارش نصر، علی نیک رزم شامگاه یکشنبه در گفتگو با روابط عمومی هیات استان افزود: رقابت های پرورش اندام و بادی کلاسیک  و فیزیک کلاسیک قهرمانی جهان با حضور بیش از ۱۵۰۰ ورزشکار از ۱۱تا ۱۷ آبان ماه جاری در سانتاسوسانای کشور اسپانیا برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب ۱۰ طلا و ۷ نقره و ۵ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فرشادولی پور ، بهزاد عدالت و رضا خطیبی به عنوان سه نماینده استان در این رقابتها حضور داشت که بهزاد عدالت در دسته سوم بادی کلاسیک، مدال طلا و فرشاد ولی پور در دسته پنجم فیزیک کلاسیک مدال طلا و اورالی مسابقات را کسب کردند.
گفتنی است،تیم ملی ایران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و فیتنس صاحب 10 طلا، 7 نقره و 5 برنز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزند. آخرین قهرمانی ایران در جهان در سال ٢٠١٩ و در فجیره امارات رقم خورده بود.
بعد از ایران که با 245 امتیاز قهرمانی مقتدرانه ای را کسب کرد، اوکراین با 170 امتیاز در رده دوم قرار گرفت  و کره جنوبی با 134 امتیاز در رده سوم ایستاد.
انتهای پیام/
درخشش نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جهانی اسپانیا نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار