شهردار کلانشهر تبریز:

غیر از قانون تابع هیچ روش دیگری نخواهم بود

1400/08/16 - 22:00 - کد خبر: 53820 نسخه چاپی

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: عملکرد نهایی ما بر اساس قانون خواهد بود و من غیر از قانون تابع هیچ روشی نبوده و قبول نخواهم کرد.

به گزارش نصر، عباس رنجبر روز یکشنبه، ۱۶ آبان ماه در حاشیه بیست و سومین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز در جمع خبرنگاران در  پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سوالات اعضای شورای شهر دخالت در امور اجرایی شهرداری محسوب می‌شود یا خیر، اظهار کرد: مواردی که از طرف اعضای شورای شهر مطرح می‌شود، بیشتر برای کمک به شهرداری، اصلاح امور و پیشبرد کارها است که غیر از دو نفر از اعضای شورای شهر، بقیه تاکنون هیچ فردی را پیشنهاد نکرده‌اند و آن دو نفر نیز صرفا توصیه کرده و اصراری در کار نبوده است.
وی ادامه داد: نکته‌ نظراتی هم که مطرح می‌شود، بیشتر برای این است که ما توضیح دهیم تا اذهان عمومی و اعضای شورای شهر در جریان باشند. 
رنجبر در خصوص به‌کارگیری افراد بازنشسته در مسئولیت‌های مختلف شهرداری خاطرنشان کرد: بدیهی است افرادی که زمان بازنشستگی آنها فرا رسیده باشد، طبق قانون بازنشسته خواهند شد، آنهایی هم که کار می‌کنند، قانون اجازه داده و من هم خارج از قانون عمل نکرده و دیدگاه شخصی خود را دخالت نخواهم داد.
 به گزارش ایسنا، شهردار تبریز در پایان افزود: همچنین در رابطه با مطرح شدن اسامی آقایان اسوتچی و رشیدی در معرفی نفرات به شهرداری خاطرنشان کرد: این افراد هیچ نفری را تا به حال معرفی نکرده‌اند و ما حتی با آقای مهندس هادی نیز در این حوزه صحبت نکرده‌ایم و با بقیه افراد هم که صحبت کردیم، به غیر از دونفر که آنها هم صرفا توصیه کردند، بقیه‌ی افراد اصلا حاضر نشدند نفراتی را معرفی کنند.
انتهای پیام/
 غیر از قانون تابع هیچ روش دیگری نخواهم بود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار