همزمان با هفته‌ی پدافند غیرعامل/

کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده در تبریز برگزارشد

1398/08/11 - 14:17 - کد خبر: 5382 نسخه چاپی

نصر: همزمان با هفته‌ی پدافند غیرعامل، کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با حضور جمعی از مربیان پرورشی، مدیران مدارس، مشاوران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات استانداری آذربایجان شرقی برگزارشد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی در کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده با تاکید بر این‌که پدافند غیرعامل در تمامی زمان‌ها از بدو تولد تا پایان عمر هر انسانی وجود دارد، اظهارکرد: آگاه سازی و فرهنگ سازی در این خصوص اهمیت بالایی داشته که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی و توانمند سازی جدی است.

رقیه صادق‌زاده افزود: برخی تهدیدات انسان ساز و از سوی دشمن به جامعه تحمیل می‌شود که غفلت از آن جبران ناپذیر بوده و نیازمند هوشیاری کامل است.

وی با تاکید بر اهمیت بحث مدیریت پدافند غیرعامل در جامعه، بیان کرد: باید در مقابل تهدیدات دشمن، هماهنگی‌های لازم و جدی از سوی مسئولان و برنامه ریزی و مدیریت امور توسط خانواده‌ها به خصوص برای قشر جوان ایجاد شود تا با نهادینه کردن فرهنگ خودحفاظتی از سوی آموزش و پرورش کشور و خانواده‌ها جامعه از تهدیدات در امان باشد.

انتهای پیام/

کارگاه آموزش فضای مجازی و خانواده در تبریز برگزارشد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار