خبر/

بسته آموزشی ویژه بین نوآموزان آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود

1400/08/16 - 14:05 - کد خبر: 53794 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به تخصیص بسته‌های آموزشی ویژه نوآموزان در سال تحصیلی جاری گفت: سال گذشته در ثبت نام و پوشش پیش‌دبستانی‌ها رتبه اول کشور را داشتیم و امسال با تلاش همکاران سعی بر حفظ این رتبه داریم.

به گزارش نصر، کامیار قهرمانی فرد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برای همکاری و نظارت بر مهدهای بهزیستی با محوریت یکپارچه سازی آموزش ها در دوره کودکی، اظهار کرد: امسال برای اولین بار طرح راهنمای مربی جهت کمک به مربیان مدارس پیش دبستانی اجرا می شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: رویکرد آموزش و پرورش  در مدیریت مدارس، تربیتی و خدماتی است.
وی با اشاره به تلاش های شبانه روزی همکاران فرهنگی استان خاطر نشان کرد: ما با نگاه پیشگیرانه باید نظارت را جدی بگیریم تا هیچ گونه اتفاق و سهل انگاری در سطوح  مدارس روستایی و شهری نیفتد.
رئیس اداره مشارکت های مردمی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این جلسه با اشاره به جدیت نظارت و بازرسی های مراکز پیش دبستانی گفت: سهل انگاری در سطح پیش دبستانی، موجب بروز مشکلات عدیده در مدارس می شود.
نادر فکورنیا خاطرنشان کرد: ما لیست انتظاراتی داریم که برای همه یک هزار و ۳۳۸ مرکز استان فرستاده شده و امیدواریم با بررسی آن پاسخی از طرف مناطق و نواحی دریافت کنیم.
انتهای پیام/
بسته آموزشی ویژه بین نوآموزان آذربایجان‌شرقی توزیع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار