خبر/

ماشین‌آلات شهرداری تبریز برای انجام عملیات زمستانی آماده هستند

1400/08/15 - 22:48 - کد خبر: 53751 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری برای انجام عملیات زمستانی و برف‌روبی معابر در آمادگی کامل قرار دارند.

به گزارش نصر، علیرضا اصغری، روز شنبه در گفت و گویی افزود: هم اکنون ۱۷ دستگاه نمک‌پاش، ۴۰ دستگاه برف‌روب، هفت دستگاه گریدر و ۱۶ دستگاه لودر در سطح مناطق دهگانه تبریز برای انجام عملیات زمستانی مستقر هستند.
وی اظهار داشت: در صورت بارش برف بیش از انتظار و حالت وضعیت قرمز، مجوز اجاره ماشین‌آلات از بخش خصوصی به مناطق داده‌ شده است تا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: در زمان کنونی ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از پرسنل، پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری در مناطق دهگانه شهرداری تبریز به شهروندان خدمات ارایه می‌دهند.
اصغری، از شهروندان خواست در ساعات اولیه بارش برف از خانه بیرون نیایند تا با کاهش تردد خودرو در معابر و تسهیل برف‌روبی و پرهیز از نمک‌پاشی، آسیب‌های زیست‌محیطی ناشی از نمک‌پاشی و محلول‌پاشی در فصل زمستان کاهش یابد.
وی با اشاره به پاکسازی های روزانه تمامی کانال‌های آبرو و جوب های آب شهر با تلاش پاکبانان زحمتکش و همکاری سازمان مدیریت پسماند، مناطق دهگانه و ستاد خدمات شهری، یادآوری کرد: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و پاکبانان تلاشگر در آماده باش کامل بوده و در هر زمان و مکان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.
انتهای پیام/
ماشین‌آلات شهرداری تبریز برای انجام عملیات زمستانی آماده هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار