در گفت و گویی با بازیکن تبریزی تیم ملی هاکی ایران مطرح شد:

لزوم حمایت از ملی پوشان استانی در رشته های مختلف

1400/08/15 - 09:54 - کد خبر: 53701 نسخه چاپی

نصر: بازیکن تبریزی تیم ملی هاکی ایران گفت: به دلیل نگرفتن مرخصی از محل کارم ممکن است از حضور در تیم ملی خط بخورم.

به گزارش نصر، برخلاف فوتبال که بازیکنی از استان در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد، بازیکنان زیادی از رشته های مختلف در تیم های ملی حضور دارند که حمایت مسئولان استانی از آن ها الزامی است و باید به این موضوع اهمیت داده شود.
در همین زمینه سجاد ممی زاده که بیش از هفت سال عضو تیم  ملی هاکی ایران است،  در گفتگو با نصر ضمن اشاره به مساعدت های متعدد رئیس هیات هاکی استان در تیم داری رشته هاکی گفت: خوشبختانه سال گذشته تیم ما موفق شد در لیگ برتر هاکی عنوان سوم را کسب کند که اقدام قابل توجهی بود و در ادامه خود را برای مسابقات پیش رو آماده می کنیم.
در این مدت هم از هر لحاظ توسط هیات هاکی استان حمایت شدیم ولی با توجه به اینکه در مترو مشغول به فعالیت هستم، با وجود حمایت های قبلی که از من داشته اند و در همین زمینه باید از آن ها تشکر کنم، مدتی است که از لحاظ مرخصی دچار مشکل شدم و در اردوی قبلی هم حضور نداشتم که در صورت عدم حضورم در این اردو احتمال دارد از تیم ملی خط بخورم.
وی در ادامه افزود: تیم ملی هاکی  ایران در حالی خود را برای مسابقات جهانی و آسیایی آماده می شود که بنده و آقای شاهرخی از تبریز عضو این تیم هستیم و در صورت حل نشدن مشکلات ممکن است مسابقات جهانی و آسیایی را از دست بدهیم.
ممی زاده در پایان با اظهار امیدواری از حل شدن شرایط فعلی خاطر نشان کرد:  درخواستی که از مسئولان دارم این است که بنده با توجه به اینکه به دلیل داشتن مدال قهرمانی آسیا در شهرداری استخدام  و در سازمان ورزش شهرداری مشغول به  فعالیت شدم، اما اخیرا با توجه به وقایع اخیر به مترو منتقل شدم و این درحالی است  که من در ورزش تخصص دارم و باید آنجا مشغول به  فعالیت باشم. در این شرایط هم با توجه به شرایط مترو نمی توانند مرخصی برای من رد کنند که باعث ایجاد مشکل برایم می شود که امیدوارم با حمایت مسئولین از ورزشکاران تیم ملی، بازهم بتوانیم برای استان و تبریز افتخارآفرینی کنیم.
در ادامه مهدی شاهرخی بازیکن دیگر تیم ملی هاکی ایران که نزدیک ۶ سال است عضو تیم ملی است با اشاره به مصدومیت خود گفت:  متاسفانه در مسابقات لیگ برتر رباط پایم پاره شد و نتوانستم در ادامه رقابت ها حضور داشته باشم ولی قبل از آن در تیم شهرداری تبریز بازی می کردم. در این مدت هم خوشبختانه هیات هاکی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش عملکرد خوبی داشته  و همواره در پیشرفت بوده است واستعداد های زیادی کشف شده است و در دو بخش سالن و چمن عملکرد قابل قبولی ثبت کرده است.
این ملی پوش همچنین با گلایه از عدم توجه عموم به این رشته خاطر نشان کرد: هاکی یکی از رشته های مظلوم است که توجه زیادی نسبت به این ورزش نمی شود ولی با این  وجود جو داخل مجموعه هاکی جو خوبی است؛ به طوری که از منِ ملی پوش که در خدمت سربازی به سر می برم، با همکاری فدراسیون هاکی مشکل خود را حل کردم و با  کمال راحتی به ورزشم ادامه می دهم.  
ممی زاده در پایان گفت: خوشبختانه رئیس هیات هاکی از هر لحاظ هوای ورزشکاران را دارد تا مشکل خاصی در هیات وجود نداشته باشد؛ با این حال مشکلات ما کلی است و نبود اسپانسر و مسائل مالی گریبان گیر همه تیم هاست به طوری که حتی قادر به تامین پوشش خود نیز نیستند که امیدوارم با تغییر نگرش مسئولان مشکلات ماهم حل شود تا با  خیال راحت بتوانیم ورزش خود را ادامه دهیم.

حمیدرضا سامبرانی  
انتهای پیام/
لزوم حمایت از ملی پوشان استانی در رشته های مختلف نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار